Blauw New Media
----------- PERSBERICHT ----------------
Datamining en CRM is een logische uitbreiding van de dienstverlening
"De strategie van de Blauw Group (waaronder Blauw Research en Blauw Contactcenter) is gericht op het ontwikkelen en het aanbieden van een totale informatiedienstverlening, gebaseerd op innovatieve technologieën," zegt Development manager Binne Heida, werkzaam bij Blauw Research in een interview met SPSS in het kader van het SPSS Data Mining Seminar "Winners predict, losers react".
Het complete interview treft u aan op:
http://www.spss-mining.nl/SPSS/Nieuws/no05_crm_uitbreiding.htm
---
Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Lejo Duivenvoorde
lejod@blauw.com
0031-10-4000900
Blauw Research BV
Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in
Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet
staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service
onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties,
corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media.
Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële
services en e-business.
Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele
informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de
informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat
de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de
informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder
voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2001