Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Veritate Company: e-CRM voor Samsung Benelux
Dagelijkse e-mail nieuwsbrief met Salt Lake City Olympic Update

Amsterdam, 14 februari 2002. Samsung Consumer Electronics Benelux heeft haar e-crm en e-mail marketing activiteiten voor GSM telefoons ondergebracht bij Veritate. In samenwerking met het Amsterdamse bureau FCB ontwikkelde Veritate voor Samsung strategie en concept voor de verzameling en analyse van doelgroepgegevens via Internet. Daarnaast worden gegevens verzameld via een on-pack promotie in de telecom retail outlets. Veritate draagt daarnaast zorg voor de vervaardiging en verspreiding van het dagelijkse Samsung e-zine: Samsung Salt Lake City Olympic Newsletter. De actie loopt in de Benelux.

In oktober vorig jaar is al aanvang gemaakt met het verzamelen van doelgroepgegevens. Voor het stimuleren van de inschrijvingen is gebruik gemaakt van media ondersteuning in de vorm van abri's, print en webvertising. Met het Olympic e-zine houdt Samsung de doelgroep op de hoogte van de vorderingen van de Nederlandse en Belgische Olympische teams in Salt Lake City. Meer informatie over de aktie is te vinden op www.samsung.nl/chill

Veritate Direct Marketing & Technologies is een gespecialiseerd software & consultancy bedrijf voor e-mail marketing, e-mail e-publishing en e-crm. Naast de ASP software VeritateMail(r) (uitgaande mail) en VeritateCRM(r) (geautomatiseerde afhandeling van inkomende mail) levert het bedrijf uiteenlopende diensten zoals o.a. strategisch advies, conceptontwikkeling, direct e-mail campagnes, database analyse, content mediation en list services. Tot de klanten van Veritate behoren gerenommeerde uitgevers, mediabureaus en direct marketing organisaties. Onder het label Sapenda.com publiceert en exploiteert Veritate e-zines en e-mail nieuwsbrieven waarmee zij mediabureaus en bekende adverteerders bedient zoals ING, Ohra, Rabobank, Robeco, de Staatsloterij, Vizzavi en Wellowell.