- PERSONALIA PERSBERICHT-

Schiphol-Rijk, 21 februari 2002

MSN.NL BENOEMT MARC HOENKE ALS NIEUWE MARKETING MANAGER

MSN, de consumentenportal van Microsoft met maandelijks meer dan 3 miljoen unieke bezoekers, maakt vandaag bekend, dat Marc Hoenke (29) per 1 maart 2002 aantreedt als nieuwe Marketing Manager MSN Nederland. Hij volgt hierbij Annebelle van der Kloet op.

Marc Hoenke heeft aan het begin van zijn carrière ruime ervaring opgedaan bij diverse marketing- en reclamebureau's. Daarna was hij twee jaar Marketing & Communicatie manager bij een middelgrote ICT dienstverlener. De afgelopen jaren was Marc in zijn leidinggevende functie verantwoordelijk voor de marketing dienstverlening van e-business agency E-norm.

"MSN zet grote stappen op weg naar de personalisatie van Internet. Als consument merk ik dat nu al door bijvoorbeeld de MSN services en de nieuwe user interface. In mijn functie als Marketing Manager van MSN Nederland zal mijn beleid en strategie een logische aansluiting zijn op de weg die Annebelle van der Kloet is ingeslagen, en zal ik mij richten op het voor gebruikers persoonlijker, relevanter en gebruikersvriendelijker maken van Internet," aldus Hoenke.

Marc Hoenke is afgestudeerd Communicatiewetenschapper (richting Marketing-Communicatie) aan de universiteit van Nijmegen.


- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (