AutoRai

22-2-2002

AutoRAI Society exclusief voor leden

Amsterdam RAI start een nieuw, breed en exclusief initiatief voor trouwe bezoekers van haar autobeurzen.

Onder de paraplu van de nieuwe AutoRAI Society wordt een aantrekkelijk lidmaatschap met diverse extra's en exclusieve ledenaanbiedingen aangeboden. De AutoRAI Society staat open voor iedere liefhebber van alles wat met auto's te maken heeft, meestal ook een trouwe bezoeker aan de AutoRAI.

In de afgelopen jaren heeft Amsterdam RAI ervaren dat een belangrijk deel van de honderdduizenden bezoekers aan haar grote autobeurzen bestaat uit echte liefhebbers. Mensen die alles willen weten over auto's, die houden van het 'mooiste op vier wielen'. Waar anders dan op de tweejaarlijkse AutoRAI kunnen zij hun hart ophalen. In die beursfrequentie schuilt tegelijkertijd min of meer een beperking, want eigenlijk wil die bezoeker meer en vaker horen over het laatste nieuws op de AutoRAI.

Geheel nieuwe activiteit
Initiatiefnemer en Product Manager Sander Nieuwenhuizen: "Wetende wat de wensen van de bezoekers zijn, was voor ons voldoende reden te onderzoeken hoe we als Amsterdam RAI aan deze wensen tegemoet zouden kunnen komen; echter vanuit de gedachtegang niet iets te ontwikkelen waarvan al vele voorbeelden bestaan. De doelstelling was te streven naar een exclusief programma, dat tevens aangeboden moest kunnen worden onder de noemer 'Exclusief voor Leden'. Met de introductie van de AutoRAI Society zijn we daarin helemaal geslaagd, mag ik wel zeggen."

Het programma van de exclusieve Society omvat tal van unieke voordelen, voorrechten en voorkeursbehandelingen. Zoals een persoonlijke card die via een speciale ingang toegang verleent tot de AutoRAI 2003, een luxe kwartaalmagazine vol 'inside information' uit de autowereld evenals autonieuws, schitterende foto's en exclusieve aanbiedingen. Verder krijgen de leden exclusief toegang tot de internetsite www.autoraisociety.nl en kunnen zij zich inschrijven voor trips naar Europese autobeurzen.

"De mogelijkheden voor de leden zijn groot," vervolgt Nieuwenhuizen. "We willen partnerships aangaan met diverse bedrijven, waarmee deze zich kunnen verbinden aan de AutoRAI als grootste indoorevenement van Nederland. Onze eigen nauwe samenwerking met de branchevereniging van de automobielindustrie en talloze sectoren uit de autowereld is voor de leden garantie voor een aantrekkelijk lidmaatschap. Voor 15,- per jaar is men lid van de AutoRAI Society."