Ingezonden persbericht


''e-Business; van Hype tot Noodzaak''

Sinds halverwege de jaren negentig heeft Internet een explosieve groei doorgemaakt. Lang was het zo, dat je er niet bij hoorde als je niet aan e-Business deed. Nu het optimisme van de Interneteconomie, gelardeerd met vele faillissementen, sterk getemperd is, is het voor bedrijven sterk de vraag of en hoe ze een virtuele expansie zullen realiseren. E-Business, van hype tot noodzaak, begeleidt ondernemers bij het vinden van een antwoord op deze vraag. E-Business kan in hoge mate bijdragen aan meer omzet, hoger rendement, sterke efficiencyverhoging, kostenverlaging, marktverbreding en vergroting van afzetkanalen. Daarmee moet wel aan een aantal voorwaarden worden voldaan. Dit boek geeft aan, wat voor voorwaarden dat zijn en leidt bedrijven stap voor stap tot het nemen van een beslissing. Het boek is voorzien van checklists, een lijst met relevante sites en een aantal verhelderende cases.

U kunt het boek (ISBN 90-5179-006-6) direct bestellen via de uitgever Gopher Publishers (www.gopher.nl). U kunt het boek laten voorzien van een persoonlijke boodschap!
Het boek kost slechts ¤ 18,- (25% korting bij afname van minimaal 10 exemplaren!).

Om direct naar het boek op de site van Gopher te gaan, kunt u de volgende link hanteren:
http://order.gopherpublishers.com/book.asp?P02=566&P01=1&G01=1.

Sandor Willems
spwillems@netscape.net