Ingezonden persbericht

Reisbureau TunaFish sponsort www.letmestayforaday.com

BREDA, 20020225 -- TunaFish (www.tnfsh.nl), het online reisbureau voor actieve reizigers en backpackers, zal als ticketsponsor optreden bij de aanstaande reis van Ramon Stoppelenburg. In het kader van het www.letmestayforaday.com project zal deze internetjournalist op 4 maart 2002 afreizen naar Australië. De sponsoring is een samenwerking tussen Ramon Stoppelenburg, TunaFish en BOOK A TOUR (www.book-a-tour.com).

Ramon Stoppelenburg is recentelijk door de Britse Sunday Times uitgeroepen tot 'Internet Personality of the Year'. Deze 25-jarige journalist heeft reeds acht maanden no budget door dertien verschillende landen gereisd en vertrekt nu voor een reis van zo'n 6 maanden richting Australië. Op zijn website www.letmestayforaday.com vraagt hij mensen of ze hem kunnen helpen aan een maaltijd en een slaapplaats. Als tegenprestatie schrijft hij op de website over hun gastvrijheid. Wereldwijde media-aandacht en een website met meer dan 1 miljoen bezoekers per maand hebben er voor gezorgd dat Ramon inmiddels meer dan 2700 uitnodigingen uit 67 landen heeft ontvangen om de nacht door te brengen.

TunaFish is een online reisbureau voor actieve reizigers en backpackers. TunaFish geeft reizigers de mogelijkheid om losse vliegtickets, tours, trips en safaris bij locale touroperators en reisverzekeringen te combineren tot een reis-op-maat. TunaFish heeft besloten tot sponsoring van deze reis omdat de manier van reizen van Ramon zeer goed aansluit bij de TunaFish manier van reizen: maximale vrijheid en minimale afhankelijkheid, waarbij je reist met een rugzak als je belangrijkste bezit. Dit is wat TunaFish graag wil promoten.



Ingezonden persbericht