Gemeente Bergen op Zoom


Verbouwing hal stadskantoor

Verbouwing hal stadskantoor

Van 4 maart tot 5 april wordt op de begane grond van het stadskantoor gewerkt aan een Centrale Balie. In de hal worden nieuwe balies geplaatst waardoor straks de dienstverlening uitgebreid en verbeterd zal worden.

Door de verbouwing is de afdeling Burgerzaken op de huidige locatie in die periode niet bereikbaar. Bij het postkantoor zullen tijdelijk 2 loketten worden geplaatst. Daar kunt u in de periode van 4 maart tot 5 april terecht voor aangiften geboorte, overlijden en huwelijk, uittreksels uit de GBA , het aanvragen van uittreksels van de burgerlijke stand en het ophalen van reisdocumenten en voorschotten.

De openingstijden van maandag 4 maart tot vrijdag 5 april:

Postkantoor:
Hier zijn 2 balies geopend op iedere werkdag van 09.00 tot 12.00 uur. 's Middags zijn deze balies gesloten! Er is gedurende deze periode geen avondopenstelling op het stadskantoor.

Steunpunt Halsteren:
U kunt dagelijks terecht op het steunpunt in Halsteren. Het steunpunt in het Oude Raadhuis, Dorpsstraat in Halsteren is iedere dag geopend zijn van 09.00 tot 15.00 uur. De avondopenstelling is daar op woensdagavond van 18.00 tot 20.00 uur, behalve op woensdag 6 maart in verband met de gemeenteraadsverkiezingen. Op het steunpunt kunt alle producten van burgerzaken aanvragen.

Moet u uw rijbewijs en/of uw reisdocument toch in deze periode laten verlengen, dan is het raadzaam om zoveel mogelijk gebruik te maken van het steunpunt in Halsteren. Dit voorkomt voor u lange wachttijden op het postkantoor.

De afdeling publieksvoorlichting is gedurende deze periode gevestigd in het VGZ gebouw, begane grond.