---
Interact 2002 van Altitude Software over toekomst van klanteninteractie

---

Altitude Software lanceert uCI 6.2 en gebruikersgemeenschap op congres voor klanten, partners en bedrijfsleiders

Brussel, 03/20/2002

Altitude Software, een wereldwijde leverancier van oplossingen voor

contact centers, houdt op 4 en 5 april 2002 haar Interact

2002-gebruikersconferentie in het Dom Pedro Hotel in Lissabon te

Portugal. De focus van het congres ligt op bedrijfsstrategieën, de

evolutie van contact centers en de meest recente uitbreidingen van het

productaanbod van Altitude.

Het hoogtepunt van het congres is de bekendmaking van Altitude uCI 6.2.

Partners zoals IBM, SchlumbergerSema en Cisco zullen deze nieuwe oplossing

en haar werkwijze bespreken. uCI 6.2 verbetert het dienstenniveau, de

productiviteit en het beheer van de klanteninteractie en beperkt de kosten

tot een minimum.

Op Interact 2002 zullen Altitude Software en een aantal belangrijke

gebruikers de 'User Group Community' introduceren. Deze

gebruikersgemeenschap werd in het leven geroepen om ervaringen,

werkmethodes en steun te delen tussen de vierhonderd klanten van Altitude.

Op het programma staan ondermeer sprekers zoals Carlos Quintas (oprichter

en CEO van Altitude Software), António Borges (Vice-Chairman van Goldman

Sachs en voormalige decaan van de INSEAD Business School), Steve Blood

(Research Director bij Gartner) en Christian Lucas (vice-president

technologie van Merril Lynch).

Daarnaast zullen tijdens de conferentie managers uit ondernemingen die

klant of partner zijn van Altitude hun kennis en ervaring delen over het

gebruik van de oplossingen van Altitude, contact centers en de beste

manieren om de interactie met klanten te organiseren. Het betreft ondermeer

bedrijven zoals Dun & Bradstreet, Credit Agricole, Teleperformance,

SemaInfodata, ES Contact Center, and Banco Popular.

Voor meer informatie over deze conferentie: www.altitude.com/interact2002


---
END

---
Over Altitude NV
Altitude Software (www.altitude.com) is een private

onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,

Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks

Muse. De onderneming is een wereldwijde softwareproducent

van contact center-oplossingen. Het paradepaardje van de

onderneming heet Unified Customer Interaction (uCI).

Altitude Software werd opgericht in 1995 en heeft

verspreid over de wereld meer dan 400 klanten van alle

maten. Altitude Software (www.altitude.com) is een private

onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,

Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks

Muse. Het bedrijf heeft 17 filialen in 14 landen.

Over Unified Customer Interaction (uCI)

Altitude's uCI is een kant-en-klare,

structuuronafhankelijke oplossing met support voor zowel

voice (inkomende en uitgaande gesprekken), IVR, e-mail,

fax, enz. uCI beheert en verbetert klantenrelaties in alle

mogelijke vormen van contact centers voor KMO's tot en met

grote multinationals. De oplossing is een kostenbesparende

beheertoepassing, ontwikkeld om de productiviteit van een

contact center te doen toenemen. UCI is makkelijk

integreerbaar, met zowel front end- als back end-systemen.

Zo wordt in een mum minimum van tijd return on investment

bereikt.

Voor meer informatie

Altitude NV, Herman Roelandts, managing director Benelux,

Kolonel Bourgstraat 123 - 125, 1140 Brussel

Telefoon: 32 2 745 58 80, e-mail:

herman.roelandts@altitude.com

Journalisten

NewsEngine PR - Sara Buytaert

Telefoon: 32 3 260 96 47 of 31 20 567 21 70, e-mail:

sara.buytaert@newsenginepr.com

Ref.:ALT0001-1BC952