---
Interact 2002 van Altitude Software over toekomst van
klanteninteractie
---
Altitude Software lanceert uCI 6.2 en
gebruikersgemeenschap op congres voor klanten, partners en
bedrijfsleiders
Brussel, 03/20/2002
Altitude Software, een wereldwijde leverancier van oplossingen voor
contact centers, houdt op 4 en 5 april 2002 haar Interact
2002-gebruikersconferentie in het Dom Pedro Hotel in Lissabon te
Portugal. De focus van het congres ligt op bedrijfsstrategieën, de
evolutie van contact centers en de meest recente uitbreidingen van het
productaanbod van Altitude.
Het hoogtepunt van het congres is de bekendmaking van Altitude uCI 6.2.
Partners zoals IBM, SchlumbergerSema en Cisco zullen deze nieuwe oplossing
en haar werkwijze bespreken. uCI 6.2 verbetert het dienstenniveau, de
productiviteit en het beheer van de klanteninteractie en beperkt de kosten
tot een minimum.
Op Interact 2002 zullen Altitude Software en een aantal belangrijke
gebruikers de 'User Group Community' introduceren. Deze
gebruikersgemeenschap werd in het leven geroepen om ervaringen,
werkmethodes en steun te delen tussen de vierhonderd klanten van Altitude.
Op het programma staan ondermeer sprekers zoals Carlos Quintas (oprichter
en CEO van Altitude Software), António Borges (Vice-Chairman van Goldman
Sachs en voormalige decaan van de INSEAD Business School), Steve Blood
(Research Director bij Gartner) en Christian Lucas (vice-president
technologie van Merril Lynch).
Daarnaast zullen tijdens de conferentie managers uit ondernemingen die
klant of partner zijn van Altitude hun kennis en ervaring delen over het
gebruik van de oplossingen van Altitude, contact centers en de beste
manieren om de interactie met klanten te organiseren. Het betreft ondermeer
bedrijven zoals Dun & Bradstreet, Credit Agricole, Teleperformance,
SemaInfodata, ES Contact Center, and Banco Popular.
Voor meer informatie over deze conferentie: www.altitude.com/interact2002
---
END
---
Over Altitude NV
Altitude Software (www.altitude.com) is een private
onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,
Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks
Muse. De onderneming is een wereldwijde softwareproducent
van contact center-oplossingen. Het paradepaardje van de
onderneming heet Unified Customer Interaction (uCI).
Altitude Software werd opgericht in 1995 en heeft
verspreid over de wereld meer dan 400 klanten van alle
maten. Altitude Software (www.altitude.com) is een private
onderneming met verscheidene investeerders zoals Intel,
Insight Capital Partners, Nesbic, BNP Paribas en Hicks
Muse. Het bedrijf heeft 17 filialen in 14 landen.
Over Unified Customer Interaction (uCI)
Altitude's uCI is een kant-en-klare,
structuuronafhankelijke oplossing met support voor zowel
voice (inkomende en uitgaande gesprekken), IVR, e-mail,
fax, enz. uCI beheert en verbetert klantenrelaties in alle
mogelijke vormen van contact centers voor KMO's tot en met
grote multinationals. De oplossing is een kostenbesparende
beheertoepassing, ontwikkeld om de productiviteit van een
contact center te doen toenemen. UCI is makkelijk
integreerbaar, met zowel front end- als back end-systemen.
Zo wordt in een mum minimum van tijd return on investment
bereikt.
Voor meer informatie
Altitude NV, Herman Roelandts, managing director Benelux,
Kolonel Bourgstraat 123 - 125, 1140 Brussel
Telefoon: 32 2 745 58 80, e-mail:
herman.roelandts@altitude.com
Journalisten
NewsEngine PR - Sara Buytaert
Telefoon: 32 3 260 96 47 of 31 20 567 21 70, e-mail:
sara.buytaert@newsenginepr.com
Ref.:ALT0001-1BC952