Ingezonden persbericht


Dutchtone zeer tevreden over samenwerking met Intertwine

Door sterk te investeren in de kwaliteit van de
dienstverlening heeft Intertwine bewezen in een relatief korte periode uit te kunnen groeien tot een volwaardige en professionele speler in de facilitaire call center markt. Intertwine heeft momenteel twee vestigingen, één in Vleuten en één in IJsselstein(Utr.)met in totaal meer dan 300 medewerkers in vaste dienst.

Medio dit jaar zal de derde call center vestiging worden geopend. Dutchtone is een belangrijke klant voor Intertwine. Samen met Dutchtone is het afgelopen jaar hard gewerkt aan de verbetering van de dienstverlening. De eerste resultaten daarvan zijn recentelijk naar buiten gebracht.

Customer Service Directeur Vince Muldoon van
Dutchtone:"Volgens eigen onderzoek van Dutchtone was een jaar geleden 66% van de klanten "tevreden" of "zeer tevreden", dat aantal is nu gestegen naar 80%. Van de binnenkomende telefoontjes wordt 90% binnen 30 seconden beantwoord. Ook het aantal klachten dat in één telefoontje wordt opgelost is gestegen van 73 naar 90%. Eenzelfde opzienbarend resultaat werd behaald ten aanzien van het aantal klachten dat binnenkwam. Een jaar geleden waren dat er 152 per 10.000 klanten. Door de constante focus van Dutchtone en Intertwine op kwaliteit, betrouwbaarheid, goede terugkoppeling en de beste gesprekservaring is dat aantal met bijna 90% afgenomen". Bovendien worden volgens Dutchtone die klachten nu veel sneller en efficiënter afgehandeld. Het bedrijf zegt mede hierdoor binnen afzienbare tijd klaar te zijn voor de introductie van het merk Orange in Nederland.

Commercieel directeur Hans Bach van Intertwine is uiteraard zeer content met deze uitspraken van Dutchtone: "Ze bewijzen eens te meer dat onze filosofie voortreffelijk werkt; wij vestigen call centers in kleine kernen waar geen
concurrenten gevestigd zijn. Zo kunnen we medewerkers aantrekken die er nooit direct aan gedacht hadden om in een call center te gaan werken maar die wel alle eigenschappen in zich hebben om dat werk uitstekend te doen. Ze zijn enorm flexibel en bovenal zeer gemotiveerd om kwaliteit te leveren. Daar stellen wij weer tegenover dat onze
medewerkers zelf hun roosters kunnen samenstellen; zolang ze maar twee uur aaneengesloten werken kunnen ze ieder kwartier beginnen. Wel moeten ze minimaal twaalf uur per week realiseren. Bovendien richten we voor iedere klant een eigen call center in zodat er een constante focus van iedereen is op de belangen van die ene specifieke klant. De hele operatie is daardoor eenduidig, doorzichtig en voor de volle 100% meetbaar. Wij praten dus nooit over een klant bij ons is het: DE KLANT".

Voor informatie:
Intertwine B.V.
Doelenstraat 3e
3401 DV IJsselstein
tel. 030 287 0798
fax. 030 66 22 982
Hans Bach
Anita Schimmel