WGGC

WGCC leden vallen in de prijzen

Leidschendam 24 april 2002 - Een vijftal leden van de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC) hebben op de Telecommercedagen 2002 een Award ontvangen.
PlantijnCasparie Teleservices won goud, Christal en HCN wonnen zilver, Wolfson en ResponCis brons. Bovendien won Explore brons voor de Telesales Team Trophy.

De bedrijven werden allen geprezen om hun hoogwaardige kwaliteit. De WGCC verenigt de professionele callcenters, die zich, zoals nu ook weer is gebleken, duidelijk onderscheiden door hun kwalitatieve prestaties.

De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening verzorgen. De aangesloten leden van deze werkgeversvereniging bieden werk aan zo'n 8000 medewerkers. Doelstelling van de WGCC is de bundeling en behartiging van de belangen van alle professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.

Nadere informatie voor de pers

Dian van Leeuwen, secretaris van de WGCC
Telefoon 070-320 67 44 / 06-53 787 589

Herman Nieuwenhuis
Telefoon 06 53 58 60 57

26 apr 02 09:40