E-Plus en SNT tekenen intentieverklaring

SNT GROUP N.V.


08-05-2002 17:48

E-Plus en SNT tekenen intentieverklaring voor afhandelen klantencontact

Zoetermeer/Amsterdam 8 mei 2002. SNT Group NV bevestigt de ondertekening van een intentieverklaring met de Duitse mobiele operator E-Plus om de klantenservice over te nemen.

SNT zal de komende 6 tot 8 weken op basis van exclusiviteit gesprekken met E-Plus, een 100% dochter van KPN en KPN Mobile, voeren om de customer contact center activiteiten van E-Plus over te nemen. Hiermee bevestigt KPN de positie van SNT Group als preferente leverancier van customer care services en kan SNT Deutschland een belangrijke positie op de Duitse facilitaire customer care markt verwerven.

Profiel SNT
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat, co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met klanten op te bouwen. Met circa 15000 medewerkers verleent SNT vanuit 56 vestigingen in Nederland, Belgie, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland en Frankrijk jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.

Einde bericht
Voor meer informatie over SNT kunt u contact opnemen met Erwin Beswerda, tijdens kantooruren op telefoon 00 31 79 368 69 00 of fax 00 31 79 368 51 94. Buiten kantooruren op 00 31 610937427. E-mail ebeswerda@snt.com. Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70, 2718 SC Zoetermeer, Postbus 182, 2700 AD Zoetermeer, www.snt.com