Ingezonden persbericht


- PERSBERICHT -

landelijk netwerk van thuiswerkende telemarketeers via ADOSA TELEMARKETING OP NIVEAU DOOR VOLWASSEN STEMMEN EN RUSTIGE THUISSITUATIES

Groningen, 22 mei 2002

Een landelijk netwerk van ervaren professionals die met hun volwassen stemmen vanuit de rustige thuissituatie telemarketing projecten uitvoeren. Dat is het concept achter het nieuwe marketingbedrijf ADOSA. Hiermee denkt het Groningse bedrijf gebruik te maken van de groeiende vraag naar thuiswerk en bovenal een hoger niveau van telemarketingdiensten te kunnen leveren. Binnen het netwerk richt ADOSA zich op acquisitie en projectmanagement en de verschillende telemarketeers in het land op de uitvoering van projecten.

ADOSA is vooral anders door de organisatievorm en de ervaren telemarketeers. Oprichter Jorrit Hertsenberg zegt hierover: "Vrijwel iedereen heeft als student wel eens een paar uur telemarketing gedaan. Ik zelf ook en als ik daarop terugkijk dan was ik eigenlijk te onervaren om bijvoorbeeld leads te genereren. Inspelen op signalen van de gesprekspartner was er niet bij. Aan de andere kant is ook iedereen wel eens gebeld geweest door een telemarketeer. Wat mij dan elke keer weer opviel waren de typische callcenter geluiden op de achtergrond. Van beide aspecten hebben wij bij ADOSA geen last".

Oprichter Jorrit Hertsenberg heeft drie jaar geleden mede de basis gelegd voor een telemarketingbedrijf van zijn familie. Als snel bleek dat de resultaten volgens de klanten buitengewoon goed waren. Het was duidelijk dat dit te maken had met de jarenlange ervaring in het bedrijfsleven van de telemarketeers. Onder de naam ADOSA wil hij het netwerk van zelfstandige telemarkeers verder uitbouwen en professionaliseren om een kwaliteitspartij te kunnen zijn dat grote B2B projecten aankan.

De telemarketeers binnen het netwerk van ADOSA hebben bijvoorbeeld als secretaresse of als (assistent) accountmanager gewerkt en om uiteenlopende redenen gekozen om thuis te willen werken. ADOSA richt zich voornamelijk op business to business outbound telesales en verzorgt geen inbound diensten.


- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (