IXOS

IXOS-eCONtext laat in 1 oogopslag alle klanteninformatie zien

IXOS-eCONtext for mySAP CRM laat in één oogopslag alle klanteninformatie van mySAP CRM zien

Nieuw product optimaliseert klantgerelateerde processen

München/Grasbrunn & Orlando, Fla., 5 juni 2002 - Vandaag kondigde IXOS Software AG (NASDAQ: 'XOSY', NEUER MARKT: 'XOS'), een internationaal gerespecteerde aanbieder van oplossingen voor het beheer van eBusiness-documenten in systeemomgevingen tussen bedrijven, tijdens de SAPPHIRE 2002-conferentie in Orlando aan dat IXOS-eCONtext for mySAP CRM gebruikers in staat stelt front- en back-office-documenten en
-gegevens rechtstreeks te bekijken, in hun vertrouwde mySAP CRM-gebruikersinterface. Dit omvat informatie afkomstig van hostsystemen, SAP R/3-gegevens, e-mails, documenten afkomstig van SAP-contentbeheer, evenals gegevens afkomstig van bedrijfsspecifieke applicaties. Het IXOS-product integreert naadloos papieren documenten en faxen met mySAP CRM. Dit stelt gebruikers van IXOS-eCONtext for mySAP CRM in staat elk contact met de klant binnen enkele seconden opnieuw op te roepen, van de eerste vraag tot het laatste telefoongesprek, en snel vragen te beantwoorden. Bedrijven kunnen hun klantgerelateerde processen te versnellen en hun algemene dienstverlening verbeteren. IXOS toont deze oplossing van 5 tot 7 juni op SAPPHIRE '02 in het Orange County Convention Center, stand 969.

De volledige geschiedenis van de interactie met de klant in een duidelijk georganiseerde mapstructuur
IXOS-eCONtext for mySAP CRM integreert alle klantgerelateerde gegevens en documenten afkomstig van verscheidene systemen, evenals papieren documenten in de Customer Relationship Management (CRM)-oplossing van SAP. Gebruikers kunnen de gegevens en documenten rechtstreeks in hun vertrouwde mySAP CRM-gebruikersinterface bekijken. Doordat de gegevens en documenten worden getoond in een hiërarchische mapstructuur is de gezochte informatie gemakkelijk terug te vinden. De transactie van een order kan duidelijk worden getraceerd, van de vraag van de klant tot de offerte, tot de orderbevestiging, en tot de factuur. Gebruikers gaan door de directories of gebruiken de standaardzoekdialogen om individuele gegevens en documenten te zoeken. Zonder over te schakelen naar andere systemen of zakelijke transacties kunnen werknemers alle nodige informatie krijgen over de interactie van het bedrijf met de klant. Dit is een eerste vereiste voor een optimale dienstverlening en tevreden klanten.

Nauwe samenwerking met SAP AG
SAP AG en IXOS werken sinds het najaar van 2000 samen aan de ontwikkeling van mySAP CRM. IXOS SOFTWARE AG voegt aan deze samenwerking zijn jarenlange ervaring met en technische kennis over de ontwikkeling van oplossingen voor bedrijfsdocumenten voor de SAP-omgeving toe.

'IXOS-eCONtext for mySAP CRM is een voortzetting van ons engagement, namelijk het aanreiken van totale documentoplossingen voor SAP-klanten,' bevestigt Hartmut Schaper, Chief Technical Officer, IXOS SOFTWARE AG. 'Het nieuwe product verleent mySAP CRM-gebruikers gemakkelijke toegang tot documenten in leidinggevende systemen. Zo kunnen ze sneller antwoorden op vragen van klanten.'

De IXOS-eCON Solution Suite
IXOS-eCONtext for mySAP CRM is een onderdeel van de IXOS-eCON Solution Suite, die een volledige functionaliteit voor documentbeheer verschaft en de bedrijfsprocessen versnelt, zowel binnen een bedrijf als tussen bedrijven. Ze kan naadloos worden geïntegreerd in belangrijke applicaties zoals SAP-oplossingen, MS Exchange, Lotus Notes, MS SharePoint Portal Server, of bedrijfsspecifieke applicaties.

Over IXOS:
IXOS is een vooraanstaande internationale aanbieder van oplossingen voor het beheer van bedrijfsdocumenten. IXOS-oplossingen beheren al uw bedrijfsdocumenten en integreren deze documenten naadloos in uw on line bedrijfsprocessen. Leidinggevende bedrijven uit verscheidene sectoren hebben IXOS Software AG gekozen als hun strategische partner. IXOS heeft ongeveer 1.850 geslaagde installaties over de hele wereld. Ongeveer 1,4 miljoen gebruikers genieten van de voordelen van de IXOS-oplossingen voor bedrijfsdocumenten. Naast zijn productenportefeuille biedt IXOS een brede waaier aan diensten, waaronder 24x7 ondersteuning en een internationaal team van hooggekwalificeerde adviseurs.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met: IXOS SOFTWARE AG
Christine Nelkowski
Bretonischer Ring 12
D-85630 Grasbrunn / München
Duitsland
Tel.: +49 89 4629-1482
Fax: +49 89 4629-1399
E-mail: christine.nelkowski@ixos.de

Dit persbericht is ook on line te lezen op:
http://www.ixos.com/en/press.

Informatie over het handelsmerk
IXOS(r) and IXtrain(r) zijn gedeponeerde handelsmerken van IXOS SOFTWARE AG.
SAP, SAPPHIRE, mySAP, R/3 en alle andere hierin genoemde product- en servicenamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van SAP AG in Duitsland en verscheidene andere landen. (niet vermeld in het bericht, en moet dus niet worden opgenomen)
Andere productnamen werden alleen gebruikt om die producten te identificeren en kunnen handelsmerken van hun respectieve eigenaars zijn.


05 jun 02 16:59