Ingezonden persbericht

Persbericht: Focus-in maakt haar bezoekers beroemd

Nijmegen 17 juni 2002: Focus-in, de oudste gemeenschap op internet (online sinds 1996) heeft door een nieuwe afdeling haar leden zichtbaar gemaakt. Of eigenlijk, de mensen maken zichzelf zichtbaar. Via de eigen profielpagina kunnen ze enorm in de aandacht komen van de duizenden andere bezoekers. De redactie van Focus-in selecteert wekelijks een opmerkelijk lid die dan nog eens extra "beroemd" wordt op de site. De bezoekers kunnen via de profielen inmiddels ook op zoek naar nieuwe vrienden of naar een relatie, dat wordt dan ook volop gedaan.

Gemiddelde leeftijd opmerkelijk: 37 jaar
Daar waar de meeste profielensites door jongeren worden bevolkt of primair om seks of erotiek gaan, zoniet bij Focus-in. De gemiddelde leeftijd is zelfs opmerkelijk te noemen, 37 jaar, het overgrote deel van de bezoekers zit in de categorie 21-50 jaar. Om te voorkomen dat de (gratis) profielenservice ontaardt worden alle foto's gecontroleerd.

Lijstjes populair
De internetter is gek op lijstjes en die zijn er dan volop te vinden.
- Welke vrouw is het populairst: http://www.focus-in.nl/leden/vrouw250/
- Welke man is het populairst: http://www.focus-in.nl/leden/man250/
- Foto's: http://www.focus-in.nl/leden/fotos/

- Verder: Wie zijn er jarig, wie is het meest actief, nieuwe inschrijvingen en vrij zoeken in de profielen.

---

Ingezonden persbericht