Ingezonden persbericht


Persbericht

Telecommerce Community introduceert nieuwe peiler: Telecommerce Research

Woerden - Onlangs is Telecommerce Research gelanceerd, een nieuw onderdeel van Telecommerce Community. Telecomerce Research gaat verschillende onderzoeken in de telecommerce-branche aanbieden. Het eerste product is een interactieve cd-ROM waarop bedrijven een kennisdatabase kunnen raadplegen op het gebied van klantcontact en relatiemanagement. Deze kennisdatabase helpt gebruikers vragenderwijs bij hun eerste selectie van software voor kennistechnologie. Het is opgezet in samenwerking met Totem Business Consultants.

Met het onderzoek 'Knowledge Technology for Customer Interactions' dat op de cd-ROM staat, kunnen organisaties stap voor stap volledig uitzoeken hoe zij passende software kunnen vinden. Op basis van ingegeven trefwoorden en voorkeuren krijgt de gebruiker een vragenlijst om hun wensen én die van hun klanten te bepalen. De cd-ROM vergelijkt vervolgens de antwoorden van de gebruiker met de gegevens van verschillende leveranciers.

De cd-ROM is tot stand gekomen in samenwerking met Totem Business Consultants. Totem heeft de eerste voorselectie verricht wat uiteindelijk geleid heeft tot een vergelijking van de tien belangrijkste leveranciers. Het onderzoek vormt de eerste van een reeks waarbij diverse technologieën op deze manier in kaart gebracht worden. Dit softwarepakket is geschikt voor iedereen die zich wil oriënteren op de markt voor kennistechnologie en zich de kosten van extern advies wil besparen.

Kennistechnologie is tegenwoordig onmisbaar voor elke organisatie: om alle gegevens van de klant bijeen te hebben, hun problemen in kaart te brengen en de klanten van dienst te zijn met geautomatiseerde informatie. Het aantal mogelijkheden van softwaresystemen in de markt is groot, waardoor het maken van de juiste keuze niet makkelijk is.

Meer informatie: www.telecommerce.nl/research

---

***