Ingezonden persbericht

7 augustus 2002

Persbericht

Maurice Bakker Business Development Manager Siebel eBusiness Applicaties bij Newtel Essence

Vianen, 7 augustus 2002 - Maurice Bakker (38) is als Business Development Manager bij Newtel Essence in Vianen aangesteld om de partnerrelatie tussen Newtel Essence en Siebel eBusiness Applicaties verder uit te bouwen met als doel het gezamenlijk binnenhalen en uitvoeren van succesvolle CRM implementatie-opdrachten. Daarnaast zal Bakker het op- en uitbouwen van de CRM dienstverlening verder professionaliseren alsook de relatie tussen de klant, Siebel eBusiness Applicaties en Newtel Essence. Door deze aanstelling laat Newtel Essence zien dat zij in de markt bekend wil staan als een volwaardige CRM/Siebel eBusiness Applicatie implementatie partner. Newtel Essence heeft zich ten doel gesteld om einde jaar 2003 de nummer één implementatiepartner te zijn waar het het middensegment van Siebel eBusiness Applicaties betreft.

"Over twee jaar wil ik al terug kunnen kijken op een aantal succesvolle Siebel eBusiness Applicatie implementaties die ervoor hebben gezorgd dat Newtel Essence een begrip is geworden in de markt", aldus Maurice Bakker. Bakker, afkomstig van Escador en al 14 jaar ervaring in de wereld van CRM, vervolgt: "Newtel Essence is een succesvol bedrijf dat tegen alle huidige marktontwikkelingen sterk groeit. Zij heeft een heldere en duidelijke focus en visie op het gebied van Klantcontact centra's en doet daaraan geen concessies. Dat spreekt mij aan evenals de ambities van Newtel Essence die aansluiten bij mijn persoonlijke ambities."

Newtel Essence is in november 2001 toegetreden als Consultant Partner tot het Siebel Alliance Program. Hierdoor is de CRM portfolio van Newtel Essence uitgebreid en kan zij haar klanten een complete oplossing voor Klantcontact Management aanbieden. Newtel Essence is behalve implementatiepartner voor Siebel eBusiness applicaties ook implementatiepartner van de call center omgeving van Avaya en Genesys. In Nederland is Newtel Essence vooralsnog de enige die beide implementatietrajecten beheerst en is uniek waar het het realiseren van CTI koppelingen betreft.

+++

Newtel Essence
Newtel Essence is een Nederlands bedrijf dat zich richt op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of zakenpartners willen optimaliseren. Met de behoeften van deze klanten/zakenpartners inclusief de daarbijbehorende contactmomenten als uitgangspunt, combineert Newtel Essence in haar Klantcontact Management oplossingen zowel Informatie als (Tele)Communicatie Technologie. Voor een opdrachtgever betekent dit dat een klant of zakenpartner met de opdrachtgever kan communiceren op de wijze en het tijdstip dat hij/zij kiest zonder dat het gebruik van communicatiekanalen of een combinatie daarvan resulteert in inefficiënties, een onvolledig klantenbeeld en/of een lagere kwaliteit van de dienstverlening. Medewerkers van de opdrachtgever krijgen tijd- en locatieonafhankelijk toegang tot een integraal relatiedossier en de benodigde communicatiekanalen. Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Genesys, NICE en Siebel Systems. Meer informatie op: www.newtelessence.com

Foto
Een digitale foto van Maurice Bakker is op aanvraag te verkrijgen.