Ingezonden persbericht

Interwoven sluit alliantie met Lost Boys

Gezamenlijke sales- en marketingactiviteiten in de Benelux

Utrecht - 13 augustus 2002 - Interwoven, Inc. (Nasdaq: IWOV), vooraanstaand leverancier van Enterprise Content Management-software (ECM), heeft een partnerovereenkomst gesloten met Lost Boys. Deze internationaal opererende consultancy- en implementatieorganisatie voor e-business-oplossingen zal op ECM-gebaseerde oplossingen leveren voor de Nederlandse en Belgische markt. De ECM-softwareproducten op basis van het Interwoven 5-platform, met als belangrijkste product TeamSite, vormen de kern voor verschillende internationale e-business-projecten die Lost Boys realiseert.

Door deze overeenkomst neemt Lost Boys deel aan het UltraTeam-partnerprogramma van Interwoven. Binnen het programma is Lost Boys een Catalyst Consulting Partner. Lost Boys heeft verschillende gecertificeerde Interwoven-consultants in dienst, die een uitgebreid trainingsprogramma hebben afgerond.

Martijn Burger, Regional Director Benelux van Interwoven: 'Lost Boys is uitgegroeid tot een sterke marktpartij op het gebied van e-businessconsultancy en -implementaties. Dit blijkt onder andere uit de uitgebreide lijst klanten voor wie het projecten heeft gerealiseerd. Op basis van de krachtenbundeling kunnen beide bedrijven het bereik en de kwaliteit van de ECM-oplossingen en -dienstverlening in de Benelux-markt aanzienlijk verbeteren.'

Edwin Tromp, Managing Director van Lost Boys, zegt over het partnerschap: 'Interwoven biedt de meest complete en krachtige ECM-oplossingen in de markt. Dit partnership biedt een ideale mix tussen de ECM-technologie van Interwoven en onze consultancy- en implementatiekennis en -vaardigheden. Deze samenwerking biedt beide organisaties zowel strategisch, commercieel als operationeel grote voordelen, die we gezamenlijk kunnen inzetten om onze klanten ECM-oplossingen te bieden met een maximale toegevoegde waarde.'

Over IconMedialab/Lostboys Group
IconMedialab en Lost Boys zijn in januari 2002 gefuseerd en vormen nu één van de meest toonaangevende IT-professional service providers. De groep biedt gebruikersgerichte oplossingen aan de hand van innovatieve technologie voor digitale kanalen met een wereldwijd bereik en lokale expertise. De groep ontwikkelt oplossingen voor een brede groep klanten, waaronder Audi, Chello, Siemens Mobile, ING Group, KLM, MasterCard en Perfetti Van Melle. IconMedialab is genoteerd aan de Stockholm Stock Exchange O-list (ICON).