Ingezonden persbericht

Comsys introduceert SpeechFrame®:
een nieuw platform om (mobiele) services te creëren

Soesterberg, 9 september 2002 - Comsys, specialist in klantencommunicatie, introduceert SpeechFrame®: een nieuw platform voor netwerkoperators en serviceproviders om hun netwerken te verbeteren met geavanceerde services. SpeechFrame® is een multi-service oplossing die grotere flexibiliteit en hogere opbrengsten mogelijk maakt.

Met SpeechFrame® kunnen netwerkoperators en serviceproviders hun abonnees en nieuwe klanten alle gewenste basisservices bieden. Daarnaast kunnen op eenvoudige wijze opbrengstgenererende aanvullende diensten worden gecreëerd. Tot de mogelijkheden van SpeechFrame® behoren onder andere fraudedetectie, nummervertaling, sms-messaging en location based services. Verder is nog een groot aantal voiceservices mogelijk, bijvoorbeeld voicemail, voicemessaging, text-to-speech en mediaservices. Dit biedt organisaties de mogelijkheid hun diensten op de individuele klant af te stemmen.

Door de snelle en gemakkelijke manier waarop er binnen SpeechFrame® basisdiensten en aanvullende diensten kunnen worden geboden, wordt het serviceniveau hoger en kan de investering in korte tijd worden terugverdiend. SpeechFrame® kan worden ingezet als IVR, Service Node (SN), Carrier Grade Switch (SSP) of protocol converter. De SpeechFrame®-architectuur garandeert hoge bereikbaarheid en veiligheid. Bovendien is de flexibele "service creation"-omgeving ongeëvenaard, door het gebruik van open software standaarden (JAIN en VoiceXML). SpeechFrame® biedt daardoor een scherpe prijs-kwaliteitverhouding

Comsys B.V., Amersfoortsestraat 124-D, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg. Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.comsys.nl.

Over Comsys:
Comsys is gespecialiseerd in het ontwikkelen, integreren en onderhouden van geautomatiseerde systemen voor de communicatie tussen klanten en bedrijven. De oplossingen van Comsys variëren van gespecialiseerde, veelal op spraaktechnologie gebaseerde, telefonieoplossingen en de integratie van multimedia contact centers tot en met producten en diensten voor (mobiele) operators en serviceproviders. Voorbeelden hiervan zijn saldo- en koersinformatiesystemen voor financiële instellingen, automatische bestel- en transactiesystemen voor bedrijven en IN-, Billing- en Voice Services voor de telecommunicatiesector.
Comsys vertaalt de doelstellingen van bedrijven op het gebied van klantencommunicatie in branchegerichte oplossingen, zowel standaardmodules als op maat voor de klant ontwikkeld. Voor onze klanten betekent dit onder meer lagere kosten per klantcontact, beter inzicht in klantgedrag en een hogere servicegraad voor hun relaties. Comsys is een internationale organisatie met kantoren in Nederland en Groot-Brittannië en wereldwijd gerealiseerde installaties. Toonaangevende ondernemingen als Euronext, Fortis, ING-groep, IKEA, Otto, Wehkamp, Festo, Polkomtel, Swisscom en Orga Kartensysteme maken gebruik van de diensten en oplossingen van Comsys.

Voor redactionele informatie:
Comsys B.V. Influx PR
Johan Pieters Jakob Brons / Frieda Zieleman Tel. 033 - 445 22 00 Tel. 055 - 366 30 34 E-mail: johan.pieters@comsys.nl E-mail: prinflux@cs.com Website: www.comsys.nl Website: www.influx-pr.com