Comsys introduceert SpeechFrame®:
een nieuw platform om (mobiele) services te creëren
Soesterberg, 9 september 2002 - Comsys, specialist in klantencommunicatie,
introduceert SpeechFrame®: een nieuw platform voor netwerkoperators en
serviceproviders om hun netwerken te verbeteren met geavanceerde services.
SpeechFrame® is een multi-service oplossing die grotere flexibiliteit en
hogere opbrengsten mogelijk maakt.
Met SpeechFrame® kunnen netwerkoperators en serviceproviders hun abonnees en
nieuwe klanten alle gewenste basisservices bieden. Daarnaast kunnen op
eenvoudige wijze opbrengstgenererende aanvullende diensten worden gecreëerd.
Tot de mogelijkheden van SpeechFrame® behoren onder andere fraudedetectie,
nummervertaling, sms-messaging en location based services. Verder is nog een
groot aantal voiceservices mogelijk, bijvoorbeeld voicemail, voicemessaging,
text-to-speech en mediaservices. Dit biedt organisaties de mogelijkheid hun
diensten op de individuele klant af te stemmen.
Door de snelle en gemakkelijke manier waarop er binnen SpeechFrame®
basisdiensten en aanvullende diensten kunnen worden geboden, wordt het
serviceniveau hoger en kan de investering in korte tijd worden terugverdiend.
SpeechFrame® kan worden ingezet als IVR, Service Node (SN), Carrier Grade
Switch (SSP) of protocol converter. De SpeechFrame®-architectuur garandeert
hoge bereikbaarheid en veiligheid. Bovendien is de flexibele "service
creation"-omgeving ongeëvenaard, door het gebruik van open software
standaarden (JAIN en VoiceXML). SpeechFrame® biedt daardoor een scherpe
prijs-kwaliteitverhouding
Comsys B.V., Amersfoortsestraat 124-D, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg.
Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.comsys.nl.
Over Comsys:
Comsys is gespecialiseerd in het ontwikkelen, integreren en onderhouden van
geautomatiseerde systemen voor de communicatie tussen klanten en bedrijven.
De oplossingen van Comsys variëren van gespecialiseerde, veelal op
spraaktechnologie gebaseerde, telefonieoplossingen en de integratie van
multimedia contact centers tot en met producten en diensten voor (mobiele)
operators en serviceproviders. Voorbeelden hiervan zijn saldo- en
koersinformatiesystemen voor financiële instellingen, automatische bestel- en
transactiesystemen voor bedrijven en IN-, Billing- en Voice Services voor de
telecommunicatiesector.
Comsys vertaalt de doelstellingen van bedrijven op het gebied van
klantencommunicatie in branchegerichte oplossingen, zowel standaardmodules
als op maat voor de klant ontwikkeld. Voor onze klanten betekent dit onder
meer lagere kosten per klantcontact, beter inzicht in klantgedrag en een
hogere servicegraad voor hun relaties. Comsys is een internationale
organisatie met kantoren in Nederland en Groot-Brittannië en wereldwijd
gerealiseerde installaties. Toonaangevende ondernemingen als Euronext,
Fortis, ING-groep, IKEA, Otto, Wehkamp, Festo, Polkomtel, Swisscom en Orga
Kartensysteme maken gebruik van de diensten en oplossingen van Comsys.
Voor redactionele informatie:
Comsys B.V. Influx PR
Johan Pieters Jakob Brons / Frieda Zieleman
Tel. 033 - 445 22 00 Tel. 055 - 366 30 34
E-mail: johan.pieters@comsys.nl E-mail: prinflux@cs.com
Website: www.comsys.nl Website: www.influx-pr.com