AutoRai

20-9-2002

Kroymans Aston Martin wint Europese Service Excellence Award 2002

Tijdens een internationale bijeenkomst in Parijs voor alle Aston Martin distributors ter wereld is Kroymans Aston Martin onderscheiden met de Europese Service Excellence Award 2002.

De onderscheiding voor service advisor Roeland van Baaren en collegas werd in ontvangst genomen door Kees Bakker en Paula Lenards van Kroymans. Zij waren blij verrast met deze waardering van zowel Aston Martin als van cliënten voor de inspanningen van hun organisatie om de best denkbare service te bieden.

Zoals vrijwel elke andere autofabrikant onderzoekt Aston Martin voortdurend de tevredenheid van klanten over de service door haar distributors. Daarbij worden werkelijk de hoogst denkbare normen gehanteerd. Het bezit van een Aston Martin dient immers even enthousiast te blijven stemmen als het rijden in een DB7 Vantage of in een Vanquish. Omdat Aston Martin-klanten op elk gebied het allerbeste verwachten is het verre van eenvoudig om hun verwachtingen te beantwoorden, laat staan deze te overtreffen. Het team van Kroymans Aston Martin slaagt daarin echter beter dan wie ook in continentaal Europa. Daarmee wonnen zij al eerder prijzen en nu werd het dan de prestigieuze Europese Service Excellence Award 2002. Het onderstreept dat er op het gebied van techniek en dienstverlening geen beter adres in Europa is dan de Aston Martin distributor aan de Hilversumse Soestdijkerstraatweg.

Dat blijkt overigens ook uit de verkoopresultaten en de klantentrouw. De hechte samenwerking tussen Kroymans en Aston Martin in Engeland en het succes op commercieel en servicegebied leiden ertoe dat optimaal kan worden ingespeeld op wensen van cliënten. Omdat de DB7 Vantage en de sublieme uit carbon en aluminium gebouwde V12 Vanquish bij Kroymans zeer in trek blijven, is dit alles bijeen een prima uitgangspunt voor voortgaand succes in 2002 en daarna!