Ingezonden persbericht

Conclusion Communication publiceert white paper over e-mail marketing

Maarn, 24 september 2002 - Conclusion Communication heeft een white paper over elektronische nieuwsbrieven en direct e-mail gepubliceerd. Het document geeft onder andere concrete tips over hoe e-mail marketing past binnen de totale marketingmix, welke elementen een redactiestatuut bevat, wat de mogelijkheden zijn van de opmaak en hoe de respons op e-mail marketing nauwkeurig kan worden gemeten.

"E-mail marketing behoort tot de meest effectieve marketingmiddelen", licht Theo Koster, directeur van Conclusion Communication, toe. "In vergelijking met andere marketingmiddelen biedt e-mail marketing veel meer mogelijkheden. Uitgebreide grafische mogelijkheden en audio- en videotoepassingen zijn eenvoudig in e-mail te integreren. Verzending kan gebeuren op het moment dat de ontvanger er behoefte aan heeft. De boodschap is uitstekend af te stemmen op de geadresseerde op basis van persoonlijke karakteristieken. En de respons op e-mail marketing is goed meetbaar."

Conclusion Communication wil deze kennis graag delen. Geïnteresseerden kunnen via de website van Conclusion Communication geheel kosteloos een exemplaar aanvragen.

Over Conclusion Communication
Conclusion Communication is een full-service marketing- en communicatiebureau. De disciplines variëren van marktonderzoek en internetmarketing tot projectcommunicatie en copywriting. De professionals van Conclusion Communication beschikken over ruime ervaring in marketing en communicatie. Ze combineren dit met gedegen inzicht in de marktsegmenten ICT, openbare orde en veiligheid, energie en media. Op het snijpunt van markt en marketing biedt Conclusion Communication vier diensten: marketing, projectcommunicatie, verandercommunicatie en dot.communication (internetmarketing). De professionals van Conclusion Communication nemen het gehele traject voor hun rekening, van strategie- en conceptontwikkeling tot planning en uitvoering.