Persberichten - 17/10/2002
Roularta Media Group bouwt online service center voor abonnees uit
Roularta Media Group bouwt online service center voor abonnees uit
Roularta lanceert een nieuwe website "abonnementen.be". De site kadert
binnen de abonnementenstrategie van de groep en wordt een volwaardig
extra verkoops- en servicekanaal, naast het bestaande 24u/24u call
center. Rond "abonnementen.be" kan de volledige interactie met de
abonnee langs elektronische weg verlopen, van het aanvragen en betalen
van nieuwe abonnementen op de producten van Roularta, tot het beheer
en hernieuwen van bestaande abonnementen. De site is tevens een
responskanaal voor on- en offline direct marketing acties van de
verschillende titels. "Abonnementen.be" is volledig geïntegreerd met
het backoffice abonnementensysteem. Dit maakt tweerichtingsverkeer via
elektronische weg mogelijk, wat een aanzienlijke besparing oplevert
van port- en administratiekosten. De site werd intern ontwikkeld door
Roularta IT Solutions. Voor de online betaalmodaliteiten (kredietkaart
en homebanking) op de site werd een beroep gedaan op de
gespecialiseerde firma Ogone, waardoor beveiligd betalingsverkeer
verzekerd is.
Bron: RMG
Provider: Euronext Brussels