Nieuwsberichten
31-10-2002
Zeer beperkte dienstverlening Loket Burgerzaken
Op vrijdag 8 november a.s.
Zeer beperkte dienstverlening loket Burgerzaken op vrijdag 8 november
Op vrijdag 8 november 2002 wordt het computersysteem (AS400) op de
afdeling Burgerzaken vernieuwd. Er is dan een zeer beperkte
dienstverlening omdat geen gebruik kan worden gemaakt van het
GBA-systeem (persoonsregisters). Wel kan men folders afhalen of een
rijbewijs.
Handelingen die NIET verricht kunnen worden zijn:
-aanvraag en afhalen reisdocumenten: paspoort/identiteitskaart;
-aanvraag rijbewijs (afhalen is wel mogelijk);
-aanvraag allerlei soorten uittreksels uit de basisadministratie
(persoonsregister);
-aangifte verhuizing/vertrek;
-aangifte geboorte;
-aangifte overlijden;
Het is dus verstandig om de afdeling Burgerzaken eerst telefonisch te
benaderen of een dienst wel of niet verleend kan worden. Dit is
mogelijk op de volgende telefoonnummers: 0299-398321/323/324.