FOSTER PARENTS PLAN
Plan Nederland wint SMin prijs beste marketingcommunicatie
Amsterdam, 15 november 2002- Plan Nederland, voormalig Foster Parents
Plan, heeft gisteravond de Sponsored Media Instituut Nederland (SMin)
prijs voor beste marketingcommunicatie in ontvangst genomen voor haar
tijdschrift Children of the world.
De overige genomineerden in deze categorie waren Albert Heijn, Sigma
Coatings en de CIV Superunie. De jury, die unaniem was in haar
beslissing, roemde het tijdschrift om haar diepgaande journalistieke
inhoud en bladformule.
Children of the world
Verder werd Children of the world vooral geprezen om de
professionaliteit die het blad uitstraalt, en de helderheid waarmee
complexe materie ten aanzien van ontwikkelingssamenwerking beschreven
wordt. Ook vond de jury dat het blad actief bijdraagt aan een
positievere uitstraling van Plan Nederland. Het blad biedt voor veel
donateurs een houvast en dat is een prestatie van formaat, aldus de
jury.
SMin
Het Sponsored Media Instituut Nederland bekroont jaarlijks drie
sponsored media in de categorieën marketingcommunicatie, interne
communicatie en beste introductie. Vorig jaar vierde het SMin haar 10
jarig jubileum. Sinds de oprichting in 1991 hebben de leden van het
SMin één gemeenschappelijk doel: opdrachtgevers optimaal laten
profiteren van de mogelijkheden die Sponsored Media bieden.
Plan Nederland
Plan Nederland is een kindgerichte ontwikkelingsorganisatie met
activiteiten in 45 programmalanden. De primaire doelstelling van Plan
Nederland is het realiseren van een structurele verbetering van de
levensomstandigheden van kansarme kinderen in ontwikkelingslanden.
Plan Nederland voert programma's en projecten uit in de directe
leefomgeving van kinderen. Plan Nederland is lid van de
koepelorganisatie Plan International. Teneinde haar internationale
herkenbaarheid en zichtbaarheid te vergroten heeft Foster Parents Plan
Nederland besloten haar naam te veranderen in Plan Nederland.
--------------------- EINDE PERSBERICHT ---------------------
Noot voor de
redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Plan Nederland
Layana Mokoginta
Hoofd Corporate Communications & Marketing
Tel: 020 5495555
E-mail: layana.mokoginta@plannederland.nl
15 nov 02 16:31