FOSTER PARENTS PLAN

Plan Nederland wint SMin prijs beste marketingcommunicatie

Amsterdam, 15 november 2002- Plan Nederland, voormalig Foster Parents Plan, heeft gisteravond de Sponsored Media Instituut Nederland (SMin) prijs voor beste marketingcommunicatie in ontvangst genomen voor haar tijdschrift Children of the world.
De overige genomineerden in deze categorie waren Albert Heijn, Sigma Coatings en de CIV Superunie. De jury, die unaniem was in haar beslissing, roemde het tijdschrift om haar diepgaande journalistieke inhoud en bladformule.

Children of the world
Verder werd Children of the world vooral geprezen om de professionaliteit die het blad uitstraalt, en de helderheid waarmee complexe materie ten aanzien van ontwikkelingssamenwerking beschreven wordt. Ook vond de jury dat het blad actief bijdraagt aan een positievere uitstraling van Plan Nederland. Het blad biedt voor veel donateurs een houvast en dat is een prestatie van formaat, aldus de jury.

SMin
Het Sponsored Media Instituut Nederland bekroont jaarlijks drie sponsored media in de categorieën marketingcommunicatie, interne communicatie en beste introductie. Vorig jaar vierde het SMin haar 10 jarig jubileum. Sinds de oprichting in 1991 hebben de leden van het SMin één gemeenschappelijk doel: opdrachtgevers optimaal laten profiteren van de mogelijkheden die Sponsored Media bieden.

Plan Nederland
Plan Nederland is een kindgerichte ontwikkelingsorganisatie met activiteiten in 45 programmalanden. De primaire doelstelling van Plan Nederland is het realiseren van een structurele verbetering van de levensomstandigheden van kansarme kinderen in ontwikkelingslanden. Plan Nederland voert programma's en projecten uit in de directe leefomgeving van kinderen. Plan Nederland is lid van de koepelorganisatie Plan International. Teneinde haar internationale herkenbaarheid en zichtbaarheid te vergroten heeft Foster Parents Plan Nederland besloten haar naam te veranderen in Plan Nederland.


--------------------- EINDE PERSBERICHT ---------------------

Noot voor de
redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Plan Nederland
Layana Mokoginta
Hoofd Corporate Communications & Marketing
Tel: 020 5495555
E-mail: layana.mokoginta@plannederland.nl

15 nov 02 16:31