ADECCO
Adecco neemt zijn klanten mee naar voorstelling Pietje Bell
Utrecht, 20 november 2002
PERSBERICHT
Jongstleden zaterdag, 16 november, beleefde Pietje Bell zijn première
op het witte doek. De verfilming van de avonturen van de legendarische
kwajongen belooft een regelrechte hit te worden. Reden voor Adecco om
klanten te onthalen op een exclusief uitje in gezinssfeer. Voor een
feestelijke, besloten voorstelling op zaterdagmorgen 23 november in de
City/Movies Bioscoop in Utrecht, heeft de personele dienstverlener 338
kaartjes bemachtigd. Een groot aantal relaties in de randstad is
inmiddels uitgenodigd om deze exclusieve voorstelling in gezinsverband
bij te wonen. De belangstelling voor deze unieke gelegenheid is
overweldigend. De kaartjes vliegen de deur uit.
De kans om in één keer over zon groot aantal toegangsbewijzen te
beschikken, kwam als het ware uit de lucht vallen. Adecco, altijd
alert op aantrekkelijke gelegenheden om iets extras te doen in de
relatiesfeer, is er direct op ingesprongen. Eerdere ervaringen met
relatie-evenementen in familiesfeer zijn namelijk uitstekend bevallen.
Speciale acties rond de eerste Harry Potterfilm, eveneens in Utrecht,
en de musical Doornroosje in Antwerpen, zijn door klanten bijzonder op
prijs gesteld. Er is veel waardering uitgesproken voor het feit dat
Adecco de zakelijke sfeer waarin relatie-evenementen zich vaak
voltrekken, op deze wijze weet te doorbreken.
Film bij uitstek
voor feestelijke klantenfamiliedag
Relaties doe je een groot plezier door iets aardigs te organiseren
waar het hele gezin van profiteert, zo is uit die eerdere ervaringen
gebleken. En de exclusieve voorstelling van de Pietje Bell film leent
zich bij uitstek voor een feestelijke Adecco-klantenfamiliedag. Voor
ouders is het immers een prachtige gelegenheid om hernieuwd kennis te
maken met de belhamel uit de spannende jeugdboeken van Chris van
Abkoude. Voor de kids belooft Pietje Bell een nieuw filmidool te
worden.
Gelukkig is Adecco eraan gewend in korte tijd acties op touw te
zetten. Omdat de kaartjes kort voor de feitelijke voorstelling
beschikbaar kwamen, zijn klanten met een telefonische bliksemactie
vanuit Adecco-vestigingen in Utrecht,t Gooi, Rotterdam, Amsterdam en
Den Haag over de unieke kans geïnformeerd. Zij kregen direct de
gelegenheid tot reserveren. Dat Pietje Bell een absolute filmhit gaat
worden, blijkt wel uit het feit dat Adecco in korte tijd door zijn
kaartjes heen was.