ADECCO

Adecco neemt zijn klanten mee naar voorstelling Pietje Bell

Utrecht, 20 november 2002

PERSBERICHT


Jongstleden zaterdag, 16 november, beleefde Pietje Bell zijn première op het witte doek. De verfilming van de avonturen van de legendarische kwajongen belooft een regelrechte hit te worden. Reden voor Adecco om klanten te onthalen op een exclusief uitje in gezinssfeer. Voor een feestelijke, besloten voorstelling op zaterdagmorgen 23 november in de City/Movies Bioscoop in Utrecht, heeft de personele dienstverlener 338 kaartjes bemachtigd. Een groot aantal relaties in de randstad is inmiddels uitgenodigd om deze exclusieve voorstelling in gezinsverband bij te wonen. De belangstelling voor deze unieke gelegenheid is overweldigend. De kaartjes vliegen de deur uit.

De kans om in één keer over zon groot aantal toegangsbewijzen te beschikken, kwam als het ware uit de lucht vallen. Adecco, altijd alert op aantrekkelijke gelegenheden om iets extras te doen in de relatiesfeer, is er direct op ingesprongen. Eerdere ervaringen met relatie-evenementen in familiesfeer zijn namelijk uitstekend bevallen. Speciale acties rond de eerste Harry Potterfilm, eveneens in Utrecht, en de musical Doornroosje in Antwerpen, zijn door klanten bijzonder op prijs gesteld. Er is veel waardering uitgesproken voor het feit dat Adecco de zakelijke sfeer waarin relatie-evenementen zich vaak voltrekken, op deze wijze weet te doorbreken.

Film bij uitstek
voor feestelijke klantenfamiliedag
Relaties doe je een groot plezier door iets aardigs te organiseren waar het hele gezin van profiteert, zo is uit die eerdere ervaringen gebleken. En de exclusieve voorstelling van de Pietje Bell film leent zich bij uitstek voor een feestelijke Adecco-klantenfamiliedag. Voor ouders is het immers een prachtige gelegenheid om hernieuwd kennis te maken met de belhamel uit de spannende jeugdboeken van Chris van Abkoude. Voor de kids belooft Pietje Bell een nieuw filmidool te worden.

Gelukkig is Adecco eraan gewend in korte tijd acties op touw te zetten. Omdat de kaartjes kort voor de feitelijke voorstelling beschikbaar kwamen, zijn klanten met een telefonische bliksemactie vanuit Adecco-vestigingen in Utrecht,t Gooi, Rotterdam, Amsterdam en Den Haag over de unieke kans geïnformeerd. Zij kregen direct de gelegenheid tot reserveren. Dat Pietje Bell een absolute filmhit gaat worden, blijkt wel uit het feit dat Adecco in korte tijd door zijn kaartjes heen was.