PERSBERICHT
28/11/2002

Remia ontwikkelt Mayo die mag

Eerste mayo die past in een cholesterolverlagend dieet

Aardappelen, salades en niet te vergeten frietjes zijn niet compleet zonder mayonaise. Het liefst kiezen veel consumenten voor een saus die past bij een bewust leefpatroon. Remia introduceert de vernieuwde Mayo-lijn en bewijst daarmee dat smakelijk en verantwoord eten goed samengaan. Mayo-lijn heeft de helft minder calorieën en is de eerste mayo die past in een cholesterolverlagend dieet. De mayo die mag, is net zo vol en romig van smaak als gewone mayonaise.

Tegenwoordig letten steeds meer Nederlanders bewust op hun eetpatroon. De steeds kritischer wordende consument kijkt daarom bij aankoop van producten naar het vetgehalte, of het past in een cholesterolverlagend dieet, of het plantaardig is en hoeveel het kost. De nieuwe Mayo-lijn behoeft geen nadere inspectie, omdat deze aan alle eisen voldoet. Iedereen kan deze mayo dus zonder nadenken uit de schappen pakken. Remia heeft met alle factoren rekening gehouden. Met 50% minder vet past de saus goed bij een verantwoorde levenswijze. Het product is 100% plantaardig en net zo lekker als gewone mayonaise.

Bewust genieten
De Mayo-lijn staat voor bewust genieten en is vanaf januari verkrijgbaar in de supermarkt voor ¤ 1,29 per pot met een inhoud van 500 ml.