Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

ilse en KesselsKramer hervatten samenwerking

Amsterdam - Eindhoven, 10 december 2002

ilse media en het gerenommeerde communicatiebureau KesselsKramer hebben afgelopen week opnieuw een samenwerkingsverband gesloten. KesselsKramer, onder andere bekend van campagnes voor Novib en Diesel, heeft in 1999 de campagne rond het karakter ilse gecreëerd. De campagne was heel succesvol, vooral door de opvallende abri's met de 's avonds oplichtende oogjes.

ilse media ontwikkelt op dit moment een nieuwe webmaildienst, geheel gericht op de mailgebruiker anno 2003. Door een nieuwe campagne krijgt deze dienst bekendheid in Nederland. Maar niet alleen in deze campagne zal het ilse karakter wederom een vernieuwende, pakkende rol krijgen. Ook in volgende campagnes, waarin nieuwe diensten worden geintroduceerd, zal KesselsKramer een rol blijven spelen.

Algemeen directeur van ilse media Paul Molenaar is verheugd over de hernieuwde samenwerking tussen ilse media en KesselsKramer. 'We zijn nummer 1 op internetgebied, en daarom blij dat we weer kunnen samenwerken met de "nummer 1" op reclamegebied. Na een lange introductiefase is internet in een volwassenheidsfase beland. En daarmee ook het ilse karakter. De rol van KesselsKramer is het begeleiden van ilse in deze overgangsfase".

De nieuwe campagne zal medio 2003 van start gaan.

Over KesselsKramer
KesselsKramer is een internationaal communicatiebureau dat gevestigd is in Amsterdam. Op dit moment werken ongeveer 35 mensen bij het bureau. De helft van hen komt uit Nederland, de andere helft komt uit onder andere China, Duitsland, Spanje, Turkije, Schotland, Engeland, Japan en de Verenigde Staten. KesselsKramer maakt campagnes voor nationale en internationale klanten als Ben, Novib en Diesel, maar ontwikkelt en produceert ook andere communicatieprojecten zoals bijvoorbeeld documentaires, boeken en videoclips.

Over ilse media
ilse media is met meer dan 200 miljoen pageviews per maand de grootste internetuitgever van Nederland. Onder ilse media vallen Startpagina.nl (120 miljoen pageviews per maand), de zoekmachine ilse.nl (46 miljoen pageviews per maand) en de nieuwssite NU.nl (35 miljoen pageviews per maand). Ook de gratis e-mailsite dolfijn.nl, de en het populaire chat.nl vallen onder ilse media. Het bedrijf telt 44 personen