DaimlerChrysler Nederland

Nieuwe PR managers Mercedes-Benz en smart benoemd

Op 1 januari 2003 is Bas van der Wal (33) benoemd tot manager PR & Sponsoring Mercedes-Benz Personenwagens. Per 23 januari treedt Diane van Dam (29) in dienst bij DaimlerChrysler Nederland B.V. als manager PR & Sponsoring van smart.

Bas van der Wal is sinds 1995 werkzaam bij DaimlerChrysler Nederland, waarvan de afgelopen twee jaar als Key Account Manager Fleetsales & Leasing. Diane van Dam is afkomstig van CineNova waar zij de functie bekleedde van Marketing & PR manager.

Van der Wal: "In mijn vorige baan als Key Account Manager vormde relatiebeheer een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. In mijn nieuwe functie wil ik dit aspect zeker uitbouwen, met name richting media. En mijn passie voor Mercedes-Benz ook aan hen uitdragen." Diane van Dam zegt over haar nieuwe functie: "Voor smart breekt een uitdagende tijd aan. Het productengamma wordt binnenkort uitgebreid met de smart roadster en roadster coupé en volgend jaar volgt de vierpersoons smart. Ik verheug me erop het imago van het jonge en frisse merk smart verder uit te bouwen."

Januari 2003