Nieuwe PR managers Mercedes-Benz en smart benoemd
Op 1 januari 2003 is Bas van der Wal (33) benoemd tot manager PR &
Sponsoring Mercedes-Benz Personenwagens. Per 23 januari treedt Diane
van Dam (29) in dienst bij DaimlerChrysler Nederland B.V. als manager
PR & Sponsoring van smart.
Bas van der Wal is sinds 1995 werkzaam bij DaimlerChrysler Nederland,
waarvan de afgelopen twee jaar als Key Account Manager Fleetsales &
Leasing. Diane van Dam is afkomstig van CineNova waar zij de functie
bekleedde van Marketing & PR manager.
Van der Wal: "In mijn vorige baan als Key Account Manager vormde
relatiebeheer een belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. In mijn
nieuwe functie wil ik dit aspect zeker uitbouwen, met name richting
media. En mijn passie voor Mercedes-Benz ook aan hen uitdragen." Diane
van Dam zegt over haar nieuwe functie: "Voor smart breekt een
uitdagende tijd aan. Het productengamma wordt binnenkort uitgebreid
met de smart roadster en roadster coupé en volgend jaar volgt de
vierpersoons smart. Ik verheug me erop het imago van het jonge en
frisse merk smart verder uit te bouwen."
Januari 2003