Ingezonden persbericht


HP komt met Nederlandse versie van HP OpenView Service Desk 4.5

Amstelveen, 10 januari 2003 - HP OpenView Service Desk is vanaf versie 4.5 standaard beschikbaar in de Nederlandse taal. Dit betekent tevens dat bij elke nieuwe versie van het product een aangepaste Nederlandse taalversie wordt meegeleverd. In de komende maanden wordt ook de met het product meegeleverde documentatie in het Nederlands uitgebracht. Daarnaast levert HP, in samenwerking met de afdeling Consulting & Integration, natuurlijk Nederlandstalige ondersteuning bij ontwerp, implementatie en integratie.

De Nederlandstalige versie van Service Desk is te verkrijgen door het Localization Pack voor versie 4.5 gratis te downloaden van de support website van HP OpenView: http://support.openview.hp.com/cpe/patches/sdsk/4.5/intel_Microsoft.jsp .

HP OpenView Service Desk
HP OpenView Service Desk 4.5 biedt supportmedewerkers alle middelen die zij nodig hebben om problemen op te lossen voordat ze van invloed kunnen zijn op de organisatie. Met HP OpenView Service Desk voegen organisaties processen samen tot één enkele, naadloze procesgang op basis van ITIL. Deze workflow is met HP OpenView Service Desk in zijn geheel en proactief te beheren. Hiervoor biedt HP OpenView Service Desk geïntegreerd beheer van configuratie-items, serviceverzoeken, incidenten, problemen, veranderingen, werk, serviceniveaus en netwerken.

HP OpenView
HP OpenView is één van de grootste leveranciers van geïntegreerde beheeroplossingen voor internet en e-services. De OpenView-software is de enige beheersoftware die zich zowel richt op de ervaring van de eindgebruiker als op het verbeteren van de onderliggende infrastructuur voor voice, data en IT. De geïntegreerde oplossingen en diensten maken het internetorganisaties mogelijk snel en betrouwbaar diensten te leveren. De oplossingen van HP OpenView worden wereldwijd gebruikt in meer dan 135.000 gedistribueerde, heterogene IT-omgevingen. Samen met meer dan 200 partners biedt HP OpenView een complete portfolio diensten en beheeroplossingen voor alle belangrijke platforms. Meer informatie over HP OpenView is te vinden op http://www.openview.hp.com .

HP Services Consulting & Integration
De Nederlandse versie van HP OpenView Service Desk is ontwikkeld door het IT Service & Infrastructure Management team van de afdeling Consulting & Integration van HP Services. HP Services ondersteunt met 65.000 professionals in 160 landen klanten bij het ontwerpen, bouwen, integreren en beheren van de IT-infrastructuur.

Informatie over HP is te vinden op http://www.hp.nl.

HP is toonaangevend wereldwijd leverancier van IT producten, technologieën, oplossingen en diensten voor consumenten en organisaties. Het aanbod van HP omvat IT-infrastructuur, global services, personal computing, internet access devices, imaging en printing. Op 3 mei 2002 werd de fusie met Compaq Computer Corporation een feit.

Contactpersoon voor de redactie:
(