Gemeente Lelystad

Loket ideaal

Enquête informatievoorziening

Geef uw mening over wonen, zorg en welzijn

Bij welke wijkpost, loket of balie u ook komt, overal moet u op dezelfde wijze worden geholpen. De gemeente Lelystad en de instellingen die zich bezig houden met wonen, zorg en welzijn moeten u op de juiste manier informeren en direct doorverwijzen naar de goede instantie of behandelaar. Vanuit deze gedachte inventariseert de gemeente Lelystad de komende weken uw ervaringen met de gemeente en genoemde instellingen. Uw ideeën en suggesties over de informatievoorziening kunt u aan ons doorgeven door de enquête te downloaden en in te vullen. De reacties worden verwerkt in de uiteindelijke vorm waarin we de informatie en diensten over wonen, zorg en welzijn gaan aanbieden.

Naast de vragenlijst op internet worden een paar honderd Lelystedelingen om hun mening gevraagd. De gemeente Lelystad wil weten welke vragen de inwoners (kunnen) stellen, waar ze dat doen en wanneer. Vervolgens is belangrijk wat ze vinden van de afhandeling van hun vraag. Het gaat om informatie en vragen die via persoonlijk contact, de telefoon of via internet gesteld worden. Bij de verbetering van de informatievoorziening op het gebied van wonen, zorg en welzijn wordt gelet op de toegankelijkheid van de informatie. Deze moet zowel telefonisch als via internet eenvoudig op te vragen of te bekijken zijn.

---

© Geplaatst op 14 januari 2003