PERSBERICHT

Financiële kalender 2003

Brussel, 14 januari 2003

Interbrew, The World's Local Brewerã, publiceert zijn financiële kalender voor het jaar 2002, als volgt:

11 januari

Radiostilte voor publicatie van jaarresultaten 2002

19 maart Publicatie van jaarresultaten 2002

08.00: Persbericht

10.30: Persconferentie (1)

15.00: Analistenpresentatie (2)

2 april Jaarverslag 2002 en Statistical Review 1996-2002 beschikbaar op www.interbrew.com

14 april Jaarverslag 2002 beschikbaar in gedrukte vorm

29 april 11.00: Algemene Aandeelhoudersvergadering, gevolgd door persbriefing

30 april Betaalbaarstelling dividend

25 juni Pre-radiostilte persbericht


1 juli Radiostilte voor publicatie van halfjaarresultaten 2003





10 Publicatie van halfjaarresultaten 2003 september

11 oktober Radiostilte voor publicatie van 9 maanden trading update

28 oktober Publicatie van 9 maanden trading update

15 december Pre-radiostilte persbericht

(1) Persconferenties vinden plaats in het IPC, Wetstraat 155, 1000 Brussel

(2) Analistenpresentaties vinden plaats in het IPC, Wetstraat 155, 1000 Brussel, met live streaming op de Interbrew web site.

Interbrew - The World's Local Brewerã

Interbrew, The World's Local Brewer©, is een wereldwijde consolidatieleider in de bierindustrie. De onderneming met hoofdzetel in België stelt wereldwijd ruim 35.000 mensen tewerk. De strategie van Interbrew, The World's Local Brewer©, bestaat er in, sterke lokale platformen uit te bouwen in de belangrijkste biermarkten in de wereld. In de markten waar zij aanwezig is, respecteert Interbrew het lokale erfgoed en de traditie van de bierindustrie en helpt zij het locale management bij het verder uitbouwen van hun activiteiten. The World's Local Brewer© strategie is gebaseerd op vier pijlers: eerst en vooral het versterken van de lokale merken (vaak marktleiders, zoals Jupiler® in België), daarna het introduceren van internationale premium en specialiteitsbieren, zoals Stella Artois®, Beck's®, Hoegaarden®, Leffe® en Bass® Ale. Tenslotte brengt Interbrew de lokale platformen aanzienlijke "best practices" bij en zet zij de groei van de lokale entiteiten kracht bij, zowel autonoom als door middel van selectieve acquisities. Meer dan 200 bieren van Interbrew worden in meer dan 120 landen verkocht. Verdere informatie over Interbrew kan geconsulteerd worden op www.interbrew.com.

Bijkomende informatie:

Corneel Maes

Vice President Corporate Communication

Tel: +32-16-31-57-69

Mobile: +32-475-92-27-69

Fax: +32-16-31-59-69

E-mail: corneel.maes@interbrew.com