Gemeente Westervoort

Commissie Maatschappelijke Zorg
Op maandag 20 januari 2003, aanvang 20.15 uur, vindt de openbare vergadering van de commissie Maatschappelijke Zorg plaats in de raadzaal van het gemeentehuis.

1. Opening

2. Vaststellen van de agenda

3. Mededelingen

4. Regiozaken / Gemeenschappelijke regelingen
5. - Verslag vergadering d.d. 18 november 2002
- Aandachtspuntenlijst

- Onderwerpen leesmap

6. Wijziging gemeenschappelijke regeling RAL (stukken worden nagezonden)

7. Subsidie 2003 Onderwijs begeleidingsdienst
8. Rondvraag

9. Sluiting
De agenda en bijbehorende stukken liggen ter inzage bij de receptie van het gemeentehuis.
Commissie Leefmilieu
Op dinsdag 21 januari 2003, aanvang 20.00 uur, vindt de openbare vergadering van de commissie Leefmilieu plaats in de raadzaal van het gemeentehuis.
De volgende onderwerpen zullen worden besproken:
1. Opening

2. Vaststellen van de agenda

3. Mededelingen

4. Regiozaken/Gemeenschappelijke regelingen
5. - Verslag vergadering d.d. 19 november 2002
- Lijst van aandachtspunten

- Leesmap

6. Verzoek om uitkering planschade ex. artikel 49 Wet op de Ruimtelijke Ordening (Hulstijn)

7. Locatie HOED

8. Enquête buurtpreventie Mosterdhof/Struikendoorn
9. De Waaij, stand van zaken

10. 30 km/h-gebied gedeelte Liemersallee

11. Rondvraag

12. Sluiting

De agenda en bijbehorende stukken liggen ter inzage bij de receptie van het gemeentehuis.
Commissie Beheer
Op woensdag 29 januari 2003, aanvang 20.00 uur, vindt de openbare vergadering van de commissie Beheer plaats in de raadzaal van het gemeentehuis.
De volgende onderwerpen zullen worden besproken:
1. Opening.

2. Vaststellen agenda.

3. Mededelingen.

4. Regiozaken/Gemeenschappelijke regelingen.
5. - Verslag vergadering d.d. 18 december 2002;
- Lijst van aandachtspunten;

- Leesmap

6. Toekomst samenwerking Stichting ESKAN

7. Bijdrage in herstel muurtje voor de Hervormde Kerk
8. Concept jaarplan 2003 Openbare Orde, Veiligheid en Leefbaarheid Gemeente Westervoort

9. Terugkoppeling voortgang afdelingsvorming binnen het directie model

10. Rondvraag.

11. Sluiting.

De agenda en bijbehorende stukken liggen ter inzage bij de receptie van het gemeentehuis.
Gemeenteraad