Gemeente Breukelen
Mevrouw M.M. Plomp van Harmelen benoemd tot ridder in de orde van Oranje Nassau
Mevrouw Plomp van Harmelen (geboren 4 oktober 1933 in Den Haag) valt
realiseren van een hospice in Vleuten, de eerste in Nederland. Later
in 1997 volgde Wilnis. Beide hospices hebben zowel op medisch als
een professionele organisatie met een solide financiële basis en
Ze blijft, ook na haar officiële afscheid vandaag, als vrijwilligster
actief en betrokken. Ter vervanging van de hospitiumarts maar niet
minder belangrijk ook als leider van het hospitiumkoor. Dit koor
de Rabobank steunde hij mensen in de vorm van goede financiële
gemeente zich op denkbare opties om de ideeën in meer of minder
gewijzigde vorm alsnog uit te voeren. De afgelopen maanden hebben met
name de begeleidingsgroep (bestaande uit de fractievoorzitters), de
wethouders en de projectleider Centrumplan gebruikt om het beschikbare
materiaal grondig te bestuderen. Ook inwoners van Breukelen dachten
mee en presenteerden alternatieven.
name realisering van de ondergrondse parkeervoorziening nodig voor de
gewenste beeldkwaliteit van de Hazeslinger is vanuit
RISICO´S IN BEELD GEBRACHT TER VERGROTING VAN ONZE VEILIGHEID
De vraag naar de eventuele risicos binnen de woon- en leefomgeving is
kaart brengen van de risicos op het eigen grondgebied. Daarnaast is de
milieudienst al jaren actief met vergunningverlening en controle van
bedrijven. De provincie Utrecht en alle Utrechtse gemeenten hebben de
afgelopen jaren een uitgebreide inventarisatie laten uitvoeren, om
inzicht te krijgen in mogelijke risicos. De resultaten werden 14
inventarisatie uitgevoerd naar de risicos bij bedrijven en
Informatie op één plaats
Gegevens over risicos waren al wel bekend, maar ze waren niet op
overheden én voor inwoners.
drieduizend bedrijven en instellingen in de provincie. Zo´n 500 zijn
Al eerder werd onderzocht wat de risico´s zijn van natuurrampen en van
transport van gevaarlijke stoffen: per spoor, over de A2 en het
regelmatig geïnspecteerd. Ook twee winkels die eind van het jaar
veiligheidsrisico´s beperkt te houden en bij eventuele calamiteiten
gehandhaafd, dat de risicos op rampen zo klein mogelijk wordt gemaakt
en voor een goede en efficiënte bestrijding als toch een calamiteit