Gemeente Breukelen


Mevrouw M.M. Plomp van Harmelen benoemd tot ridder in de orde van Oranje Nassau Mevrouw Plomp van Harmelen (geboren 4 oktober 1933 in Den Haag) valt realiseren van een hospice in Vleuten, de eerste in Nederland. Later in 1997 volgde Wilnis. Beide hospices hebben zowel op medisch als een professionele organisatie met een solide financiële basis en Ze blijft, ook na haar officiële afscheid vandaag, als vrijwilligster actief en betrokken. Ter vervanging van de hospitiumarts maar niet minder belangrijk ook als leider van het hospitiumkoor. Dit koor de Rabobank steunde hij mensen in de vorm van goede financiële gemeente zich op denkbare opties om de ideeën in meer of minder gewijzigde vorm alsnog uit te voeren. De afgelopen maanden hebben met name de begeleidingsgroep (bestaande uit de fractievoorzitters), de wethouders en de projectleider Centrumplan gebruikt om het beschikbare materiaal grondig te bestuderen. Ook inwoners van Breukelen dachten mee en presenteerden alternatieven.
name realisering van de ondergrondse parkeervoorziening nodig voor de gewenste beeldkwaliteit van de Hazeslinger is vanuit RISICO´S IN BEELD GEBRACHT TER VERGROTING VAN ONZE VEILIGHEID De vraag naar de eventuele risicos binnen de woon- en leefomgeving is kaart brengen van de risicos op het eigen grondgebied. Daarnaast is de milieudienst al jaren actief met vergunningverlening en controle van bedrijven. De provincie Utrecht en alle Utrechtse gemeenten hebben de afgelopen jaren een uitgebreide inventarisatie laten uitvoeren, om inzicht te krijgen in mogelijke risicos. De resultaten werden 14 inventarisatie uitgevoerd naar de risicos bij bedrijven en Informatie op één plaats
Gegevens over risicos waren al wel bekend, maar ze waren niet op overheden én voor inwoners.
drieduizend bedrijven en instellingen in de provincie. Zo´n 500 zijn Al eerder werd onderzocht wat de risico´s zijn van natuurrampen en van transport van gevaarlijke stoffen: per spoor, over de A2 en het regelmatig geïnspecteerd. Ook twee winkels die eind van het jaar veiligheidsrisico´s beperkt te houden en bij eventuele calamiteiten gehandhaafd, dat de risicos op rampen zo klein mogelijk wordt gemaakt en voor een goede en efficiënte bestrijding als toch een calamiteit