TROS

KPN i-mode irritantste tv-reclame

In de uitzending van het TROS-consumentenprogramma RADAR hebben kijkers de commercial van KPN i-mode uitgeroepen als winnaar van De Loden Leeuw 2002. De trofee voor het irritantste tv-spotje van het jaar is uitgereikt aan zowel adverteerder KPN als aan reclamebureau PMS dat de spot bedacht. In het spotje is te zien hoe een jongen een troebel glas water waarin een kunstgebit heeft liggen weken, leegdrinkt.

Nummer twee werd de Waterbeddenconcurrent en nummer drie Frisia met een commercial waarin voormalig nieuwslezer Edvard Niessing de hoofdrol speelt. De volledige top 10 van irritantste spotjes is na te kijken op de site: www.trosradar.nl.

De afgelopen maanden is circa 11.000 keer gestemd via post en internet.
RADAR maakt van de uitreiking van de Loden Leeuw een terugkerend evenement. Mensen die nu al een spotje van 2003 willen nomineren, kunnen terecht op www.lodenleeuw.nl.

Voor meer informatie: www.trosradar.nl