Ingezonden persbericht

Geachte redactie, hierbij een persbericht.

Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op 28 januari 2003:

''Is Event Driven Marketing de toekomst?''

Stelling: Als u klanten en prospects wil bereiken, dan moeten diect marketinginspanningen exact afgestemd worden op het juiste aanbiedingsmoment (=events).

De vorm van marketing waarbij het aanbiedingsmoment afhangt van de klant zelf, wordt aangeduid als Event Driven Marketing. Daarover handelt de PIM-themasessie van 28 januari.

Egbert Jan van Bel (o.m. auteur van Kluwer's Handboek Direct marketing, partner bij Komma) is de deskundige gespreksleider en zal in zijn inleiding stilstaan bij de begrippen, ontwikkelingen en 'how to do' van event driven marketing.

Ed Sander (database marketeer van de A-merken diervoeding Eukanuba en IAMS) behandelt hoe database marketing en event driven marketing in Europa succesvol zijn toegepast.

Ruud Polman (hoofd communicatie Rabobank Nederland) vertelt op zijn eigen pragmatische wijze hoe de Rabobank met events van haar doelgroepen omgaat. En hoe verhouden direct marketing en massamarketing zich tot event driven marketing?

PIM is te gast bij de hoofdsponsor SAS in Huizen, dinsdag 28-01-03, van 18:00 - 21:00 uur. Informatie en aanmelden via de PIM-website: www.pimonline.nl.

Met vriendelijke groet,

Drs. (P)eter Verhaagen

Bestuurslid PIM

T. 035-602 67 58

M. 06-54 300 588