Ingezonden persbericht


Woensdag 29 januari 2003

Persbericht

Bron: INPACT

INPACT verwerft expert in goede doelen

Katja Schutte (26) is het nieuwe gezicht onder de account managers van INPACT. Katja heeft gestudeerd aan de Hogeschool voor Communicatie in Diemen. Na een door haar uitgevoerd marktonderzoek voor Amstel heeft ze aan de London Guildhall University een Master of Communication & Management behaald met als specialisatie internet & pr. Haar scriptie legde uit hoe charitatieve instellingen internet het meest effectief in kunnen zetten. Terug in Nederland heeft ze als connectivity consultant het Nederlandse deel van het wereldwijde extranet van Andersen Consultancy opgezet en geïmplementeerd. Haar 'goede' doel is nu met alle opgedane kennis de klanten van INPACT te adviseren hoe zij het meest doeltreffend internet kunnen benutten.

Over INPACT

INPACT verzint concepten voor websites en bouwt webbased applicaties. Wij begeleiden een klant naar de optimale balans tussen inspiratie en interactie op internet. In samenspraak met de klant stellen wij vooraf duidelijke doelstellingen voor de effectieve inzet van internet binnen de organisatie. Met onze praktische instelling, kennis van techniek en creatief vermogen bewijzen wij dat we onze beloften waarmaken. Hiervan profiteren op regelmatige basis gerenommeerde opdrachtgevers, als De combinatie van factoren, Ferrari, Glaxo Smithkline, JCDecaux, Kroymans-Jaguar, Nissan, Renault, Sportlife, TBK en Van Melle. Bezoek onze website www.inpact.com voor een verdere indruk van wat wij voor u kunnen betekenen.



Ingezonden persbericht