Online rebranding Ben naar T-Mobile verzorgd door AGENCY.COM
Amsterdam, 29 januari 2003 - AGENCY.COM : Amsterdam gaat de online
rebranding van mobiele operator Ben naar T-Mobile verzorgen. De onderneming
zal zowel het creatieve design als de technische implementatie van het
achterliggende content management systeem ter hand nemen. De lancering van
T-Mobile staat gepland voor 25 februari.
"De ervaring die AGENCY.COM in het Verenigd Koninkrijk heeft opgedaan met de
online rebranding van One 2 One naar T-Mobile UK is voor ons een belangrijke
reden geweest om voor AGENCY.COM te kiezen. Daarnaast zijn wij zeer positief
over de professionele en voortvarende aanpak van het project", aldus Wil
Giezenaar, Manager Marketing Communicatie Ben Nederland B.V.
Johan van Hagen, Managing Director van AGENCY.COM : Amsterdam: "Het werk dat
we nu doen voor T-Mobile Nederland wordt ondanks de enorme tijdsdruk - we
ronden het project naar verwachting in slechts 5 maanden af - met groot
plezier en enthousiasme uitgevoerd. Ons team werkt op het hoofdkantoor van
Ben in Den Haag zeer nauw samen met de klant. Het op locatie werken is een
bewuste keuze, door de directe interactie ontstaan de beste en snelste
resultaten."
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Van Hagen besluit: "Ik verwacht een positieve uitstraling van dit project
naar de Nederlandse markt. Ik hoop dat we via onze inspanningen hier in
staat zijn een platform te bouwen voor verdere ondersteuning van T-Mobile in
andere Europese landen."
Over AGENCY.COM
AGENCY.COM is een bureau voor interactieve marketing en technologie. Sinds
1995 heeft de onderneming zich beziggehouden met het bouwen van
klantgerichte websites, intranetten en extranetten. Deze worden ondersteund
door interactieve marketing en advertentie campagnes, uitgevoerd door
dochteronderneming itraffic. AGENCY.COM's werk omhelst uitgebreid onderzoek
naar gebruiksvriendelijkheid, klantonderzoek, site analyses en technologieën
zoals e-commerce systemen, content management en personalisatie oplossingen.
De focus van de onderneming is het op een kostenefficiënte manier inzetten
van interactieve technologieën die een grote toegevoegde waarde bieden aan
zowel klanten als eindgebruikers. AGENCY.COM's interactieve oplossingen
hebben vele toonaangevende merken geholpen om de merkwaarde te vergroten en
nieuwe klanten aan te trekken en behouden, waaronder 3M, British Airways,
KeySpan, Reuters, T-Mobile en Visa. AGENCY.COM : COM's hoofdkantoor is
gevestigd in New York, verder heeft de onderneming vestigingen in Amsterdam,
Boston, Chicago, Dallas, Londen en San Francisco, plus een filiaal in Korea.
Meer informatie vindt u op:
Text 100 BV
Dennis Doodeman
Tel: 020 530 43 45
E-mail: dennisd@text100.nl