Ingezonden persbericht


Online rebranding Ben naar T-Mobile verzorgd door AGENCY.COM

Amsterdam, 29 januari 2003 - AGENCY.COM : Amsterdam gaat de online rebranding van mobiele operator Ben naar T-Mobile verzorgen. De onderneming zal zowel het creatieve design als de technische implementatie van het achterliggende content management systeem ter hand nemen. De lancering van T-Mobile staat gepland voor 25 februari.

"De ervaring die AGENCY.COM in het Verenigd Koninkrijk heeft opgedaan met de online rebranding van One 2 One naar T-Mobile UK is voor ons een belangrijke reden geweest om voor AGENCY.COM te kiezen. Daarnaast zijn wij zeer positief over de professionele en voortvarende aanpak van het project", aldus Wil Giezenaar, Manager Marketing Communicatie Ben Nederland B.V.

Johan van Hagen, Managing Director van AGENCY.COM : Amsterdam: "Het werk dat we nu doen voor T-Mobile Nederland wordt ondanks de enorme tijdsdruk - we ronden het project naar verwachting in slechts 5 maanden af - met groot plezier en enthousiasme uitgevoerd. Ons team werkt op het hoofdkantoor van Ben in Den Haag zeer nauw samen met de klant. Het op locatie werken is een bewuste keuze, door de directe interactie ontstaan de beste en snelste resultaten."

Van Hagen besluit: "Ik verwacht een positieve uitstraling van dit project naar de Nederlandse markt. Ik hoop dat we via onze inspanningen hier in staat zijn een platform te bouwen voor verdere ondersteuning van T-Mobile in andere Europese landen."

Over AGENCY.COM
AGENCY.COM is een bureau voor interactieve marketing en technologie. Sinds 1995 heeft de onderneming zich beziggehouden met het bouwen van klantgerichte websites, intranetten en extranetten. Deze worden ondersteund door interactieve marketing en advertentie campagnes, uitgevoerd door dochteronderneming itraffic. AGENCY.COM's werk omhelst uitgebreid onderzoek naar gebruiksvriendelijkheid, klantonderzoek, site analyses en technologieën zoals e-commerce systemen, content management en personalisatie oplossingen. De focus van de onderneming is het op een kostenefficiënte manier inzetten van interactieve technologieën die een grote toegevoegde waarde bieden aan zowel klanten als eindgebruikers. AGENCY.COM's interactieve oplossingen hebben vele toonaangevende merken geholpen om de merkwaarde te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken en behouden, waaronder 3M, British Airways, KeySpan, Reuters, T-Mobile en Visa. AGENCY.COM : COM's hoofdkantoor is gevestigd in New York, verder heeft de onderneming vestigingen in Amsterdam, Boston, Chicago, Dallas, Londen en San Francisco, plus een filiaal in Korea. Meer informatie vindt u op: .

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 BV
Dennis Doodeman
Tel: 020 530 43 45
E-mail: dennisd@text100.nl