Ingezonden persbericht


Contact Centers willen massaal hun kwaliteit tonen

Nederlandse contact centers hebben zich dit jaar in groten getale aangemeld voor deelname aan de NCCA (Nationale Contact Center Awards). Op 8 april worden in Hart van Holland in Nijkerk tijdens een groots Gala gebeuren de prijzen uitgereikt aan de beste contact centers van Nederland. De Gala avond vormt een onderdeel van TCD2003 (TeleCommerce Dagen) die van 8 tot en met 10 april worden gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht. Volgens voorzitter Hans Bach van de Stichting NCCA is er dit jaar sprake van een veel grotere belangstelling voor deelname vanuit de call center markt dan in voorgaande jaren. Onder de deelnemers bevinden zich veel gerenommeerde contact centers die dit jaar voor de eerste maal deelnemen. Bach denkt dat dit te maken heeft met het feit dat veel bedrijven en instanties het telefonische contact met hun klanten steeds belangrijker gaan vinden. Daar komt bij dat bedrijven als BEN, Eneco, SNT en ICL/Fujitsu, die de laatste jaren de prijs hebben gewonnen, daar veel publiciteit door hebben gekregen in en buiten de vakpers.

De Gala avond is weer groots opgezet en trekt ieder jaar veel bezoekers. De afgelopen twee jaar waren dat er bijna 500. Dit jaar is er, gezien de diner ruimte in de locatie, maar plaats voor 440 gasten en de organisatie raadt deelnemers dan ook aan om snel plaatsen te reserveren. De ervaringen afgelopen jaren hebben aangetoond dat de belangstelling meestal veel groter is dan het aantal beschikbare plaatsen.

De organisatie van de avond is in handen van de Stichting NCCA in samenwerking met BBP te Woerden.

Voor contact en vragen:

BBP Peter van Balsfoort 0348 415 305 - e-mail: p.vanbalsfoort@bbp.net

NCCA Hans Bach 06 54 27 00 00 e-mail: h.bach@callm.nl

Web site: www.ncca.nl