Gemeente Doorn


Vergadering commissies gemeenteraad

In de week van 10 februari vergaderen de gemeenteraadscommissies. Alle vergaderingen vinden plaats in de raadzaal.
Voor de behandeling van ieder agendapunt bestaat de mogelijkheid het woord te voeren. Tevens is het mogelijk spreektijd te vragen voor de open vragenronde over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken dienen dit voor aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier.

Voor de commissie Grondgebied is de commissiegriffier de heer J.G.M. Vermaat.
Voor de commissie Bevolking is de commissiegriffier mevrouw drs B.R.M. Kleuskens.
Voor de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen is de commissiegriffier de heer M.A.M. Hooijman.

. Op dinsdag 11 februari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Grondgebied. De voorlopige agenda luidt als volgt: 1. Opening
2. Vaststelling van de agenda.
3. Verslag van de vergadering van de op 14 januari 2003 gehouden vergadering.
4. Open vragenronde voor de burgers.
5. Ingekomen stukken en mededelingen.
a. Nieuwsbrief loket bouwen en wonen
b. Werkplan 2003 van het Regionaal Orgaan verkeersveiligheid Utrecht.
c. Landgoedontwikkeling Het Wildeland,
d. Mededelingen wethouder.
6. Beheers - en inrichtingsplan Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. 7. Verplaatsen afsluiten Middenlaan.
8. Delegatiebesluit artikel 19, lid 1 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening ten behoeve van het perceel Amersfoortseweg 98. 9. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West. 10. Besluitvorming en Procedures rondom stedenbouwkundige visies. 11. Besluitenlijsten college.
12. Rondvraag.
13. Sluiting.

. Op woensdag 12 februari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Bevolking. De voorlopige agenda luidt als volgt: 1. Opening.
2. Vaststelling van de agenda.
3. Verslag van de op 15 januari 2003 gehouden vergadering. 4. Open vragenronde voor burgers.
5. Besluitenlijsten B&W: 14, 21 en 28 januari 2003. 6. Ingekomen stukken en mededelingen:
a. Huisvesting AZC school.
b. Plan van aanpak voor de vorming van een basisbibliotheek Heuvelrug.
c. Incidenteel subsidie aanschaf tillift voor St. Regionalisering Gehandicaptensport Zeist en omstreken. d. Verslag overleg inspectie Werk en Inkomen inzake uitvoering Abw, Iaoz en Iaow.
7. Mededelingen van de wethouder.
8. Beleidsnotitie Sociale activering gemeente Doorn. 9. Rondvraag en inventarisatie agendapunten volgende vergadering. 10. Sluiting.

. Op donderdag 13 februari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen. De voorlopige agenda luidt als volgt:
1. Opening.
2. Vaststelling van de agenda.
3. Vaststelling van het verslag commissie ABM 16 januari 2003. 4. Open vragenronde voor burgers.
5. Ingekomen stukken en mededelingen.
a. Arbobeleidsplan gemeente Doorn.
b. PC-privé-project raadsleden.
6. Aanstelling toezichthouder.
7. Overzicht inhuur personeel en meerjarenoverzicht 2003-2006. 8. Evaluatie procedure raadsbehandeling begroting. 9. Initiatiefvoorstel GroenLinks/PvdA inzake open software. 10. Herwaardering Wet WOZ, derde WOZ-tijdvak.
11. Begrotingswijzigingen.
12. Besluitenlijsten college.
13. Rondvraag.
14. Sluiting.