GLEIJM EN VAN DER WAART

2002 positief jaar voor Eindhovens communicatiebureau

Gleijm & van der Waart groeit tegen stroom in

Eindhoven, februari 2003

Het Eindhovense communicatiebureau Gleijm & van der Waart heeft zich in 2002 wederom positief ontwikkeld. In tegenstelling tot de algemene ontwikkeling in de branche - de malaise in de reclamewereld leek het afgelopen jaar groter dan ooit - wist het Eindhovense bureau tegen de stroom in te groeien.

In 2002 heeft Gleijm & van der Waart een omzetgroei weten te realiseren van ruim 50%, hetgeen met recht een unicum in de branche mag worden genoemd. Ook wat betreft het aantal medewerkers zit het bureau in de lift. Daar waar de meeste bureaus noodgedwongen medewerkers laten afvloeien, heeft Gleijm & van der Waart een aantal nieuwe medewerkers aangetrokken. Op dit moment zijn er 18 communicatieprofessionals werkzaam. Gleijm & van der Waart heeft met haar omvang inmiddels een stevige positie in de top-10 van bureaus in de regio Eindhoven bereikt.

Gleijm & van der Waart is in 1996 opgericht door Martijn Gleijm en Joris van der Waart. Om de stormachtige groei in goede banen te leiden is recent Cees Koot (52) aangetrokken. Koot is mede verantwoordelijk voor het continueren van de kwalitatieve groei van Gleijm & van der Waart alsmede het realiseren van verbreding en verdieping bij de huidige medewerkers en klanten.

Koot heeft veel kennis en ervaring op het gebied van communicatie opgedaan als directeur van branchegenoot Mundocom, onderdeel van de wereldwijd opererende Publicis Group. In Gleijm & van der Waart vindt Koot een dynamisch en succesvol bureau met veel potentie.

Gleijm & van der Waart zal zich in de toekomst sterk blijven ontwikkelen. Het bureau staat voor geïntegreerde, resultaatgerichte communicatie. Bij alle werkzaamheden en activiteiten die het bureau voor haar klanten verricht, staat het individuele merk van de betreffende klant voorop. Vanuit dit standpunt bezien, staan dan ook de merkwaarden centraal die tot de juiste invulling, aanpak en beleving van het merk van de klant leiden.

Het is de visie en overtuiging van Gleijm & van der Waart dat deze aanpak op de lange(re) termijn leidt tot een optimale beleving, betrokkenheid en loyaliteit van het merk van de klant. Met als uiteindelijk resultaat een beter rendement uit
communicatie-inspanningen. Onderzoek heeft niet voor niets uitgewezen dat organisaties die in staat zijn gebleken hun merk op een juiste manier te laden en in de markt te zetten, duidelijk succesvoller zijn dan hun concurrenten.