Ingezonden persbericht


Persbericht

Toekenning Microsoft .NET-connected certificering aan Aspect Enterprise Contact Server

Aspect Communications één van de eerste deelnemers van het Microsoft .NET Connected Logo programma

Hoofddorp, 17 februari 2003 - Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT), de toonaangevende leverancier op het gebied van business communications solutions, maakte onlangs bekend dat de Aspect Enteprise Contact Server door Microsoft gecertificeerd is tot .NET Connected Logo-applicatie. De combinatie Windows, .NET-structuur en de koppeling van Web Services met de Aspect Enterprise Contact Server (Aspect ECS) stelt organisaties instaat nog sneller en effectiever succesvolle relaties tot stand te brengen én te behouden. Deze certificering is een bevestiging van Aspect s op industriestandaarden gebaseerde aanpak voor het ontwikkelen van oplossingen, die klantcontacten door de gehele onderneming managen.

Microsoft is verheugd Aspect Communications te verwelkomen in het .NET Connected Logo programma , aldus Lynn Caffert, product manager van de .NET Platform Strategy Group van Microsoft. Door in te zetten op .NET en XML Web Services stelt Aspect organisaties in staat om flexibel te integreren met een brede selectie van applicaties die een concurrentievoordeel kunnen genereren en zo volledig mogelijk gebruik te maken van hun infrastructuur.

Dit is het nieuwste voorbeeld van Aspect s goede relatie met Microsoft , zegt Ronald Rijsemus, operations manager Aspect Communications BV. We zijn zeer trots om één van de eerste bedrijven te zijn die zich aansluit bij het .NET Connected Logo programma. Onze op industriestandaarden gebaseerde aanpak maakt de Aspect ECS de meest krachtige beschikbare oplossing voor het managen van klantcontacten door de gehele organisatie. Alle werknemers hebben toegang tot de informatie en kunnen hierop direct hun beslissingen bijstellen ongeacht tijd, locatie en plaats in de organisatie. Aspect s partnership met Microsoft stelt bedrijven instaat voordeel te behalen uit hun infrastructuur en die applicaties te integreren die zij nodig hebben om kwaliteitsservice te leveren en hun onderneming zo efficiënt mogelijk te sturen.

De Aspect ECS gecombineerd met webservices maakt integratie met een brede range van bedrijfsapplicaties snel en efficiënt, waardoor organisaties de beste partners, systemen en applicaties kunnen kiezen zonder de beperking van compatibileitseisen. De Aspect ECS koppelt klantvragen via ieder medium (e-mail, spraak, web) aan de meest geschikte klantenserviceagent of contact center selfservice resource. De software integreert iedere relevante informatie uit de gehele organisatie (contact center, universele wachtrij, databases, voice response systemen, front- en backoffice applicaties) die benodigd is voor snelle en kosteneffectieve oplossingen.

Over Aspect Communications

Aspect Communications Corporation (Nasdaq: ASPT) is de toonaangevende aanbieder op het gebied van business communications oplossingen, toegespitst op contact management technologie. Met behulp van de Aspect oplossingen worden organisaties in staat gesteld om de tevredenheid van hun klanten te verhogen, de operationele kosten te verlagen en tegelijkertijd informatie over de markt te verzamelen en nieuwe cross-sell en up-sell mogelijkheden te benutten. Aspect is de business partner van 74 procent van de 50 grootste organisaties wereldwijd (Fortune 50); meer dan 3 miljoen professionals op het gebied van sales en customer service vertrouwen dagelijks op de contact management oplossingen van Aspect. Aspect helpt organisaties te evolueren naar multichannel contact management door te zorgen voor probleemloze integratie van traditionele telefonie en Voice-over-IP, e-mail, voice-mail, web, fax, en draadloze business communications. Daarbij beschermt Aspect de bestaande investeringen door voort te bouwen op de bestaande infrastructuur van de klant in front-office, back-office, internet en telefonie. Aspect is het enige bedrijf dat zowel het mission critical software platform, als de ontwikkelomgeving en de applicaties levert. De toonaangevende rol van Aspect als het gaat om oplossingen op het gebied van business communications is gebaseerd op meer dan 17 jaar ervaring en meer dan 8.000 implementaties wereldwijd. Het Aspect hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. (VS), en er zijn Aspect kantoren verspreid over de hele wereld, plus een uitgebreid netwerk van systems integrators, onafhankelijke software vendors en distributiepartners. Meer informatie over Aspect Communications kunt u vinden op www.aspect.com.