XS4ALL

Providertest Kassa:
"XS4ALL beste helpdesk"

24 februari 2003

Het Vara consumentenprogramma Kassa heeft in samenwerking met het tijdschrift Computer Idee de helpdesks van de tien grootste Nederlandse internetproviders getest. De helpdesks werden beoordeeld op kosten, bereikbaarheid, kwaliteit en service. XS4ALL kwam het beste uit de test.

Kassa en Computer Idee constateerden ondermeer dat XS4ALL de meest uitgebreide hulpmogelijkheden biedt. Zo publiceert XS4ALL via internet helpdeskpaginas met heldere instructies voor meerdere besturingssystemen. Daarnaast verschaft XS4ALL via teletekst pagina 123 op Net 5 informatie over eventuele storingen in het netwerk. Ook de deskundige en vriendelijke service van de medewerkers, en de korte wachttijden en lage kosten in verband met ons normale beltarief, werden zeer positief beoordeeld.

XS4ALL is uiteraard erg tevreden met deze positieve beoordeling. XS4ALL investeert continue in de kwaliteit van haar dienstverlening. Zo zijn de openingstijden van de helpdesk recentelijk uitgebreid. XS4ALL heeft haar helpdesk binnen huis, en besteedt deze dienst niet uit. De helpdesk is immers een onmisbaar onderdeel van ons bedrijf, een onderdeel waar we trots op zijn.

De resultaten van de providertest zijn bekend gemaakt tijdens de rechtstreeks uitzending van het programma Kassa op zaterdag 22 februari. U kunt deze uitzending en de testresultaten bekijken via http://info.omroep.nl/vara?nav=wlpnFsHzGHGmH

De uitgebreide pagina's van de helpdesk van XS4ALL vindt u via http://www.xs4all.nl/helpdesk/

De teletekstpagina van XS4ALL is bereikbaar via Net 5, pagina 123

De introductie van 'XS4ALL helpdesk webchat' zal XS4ALL aankondigen via haar opt-in nieuwsbrief: http://www.xs4all.nl/nieuwsbrief/