Ingezonden persbericht

Persbericht

Kasteel De Lathmer nieuw onderkomen voor Trinicom

Wilp, 4 maart 2003 -- Trinicom, specialist in self-service en e-mailmanagement, heeft sinds 1 maart een opvallend nieuw onderkomen: het kasteel De Lathmer in Wilp. Trinicom zal vanuit deze bijzondere locatie de activiteiten rondom haar applicatie het eServiceCenter verder gaan uitbouwen.

Het eServiceCenter van Trinicom stelt organisaties in staat om klantcontacten snel en uniform af te handelen vanuit iin centrale kennisbank. Op internet kunnen klanten zelf in de database zoeken naar het antwoord op hun vraag. Organisaties zijn hierdoor continu bereikbaar, terwijl ze tegelijkertijd veel kosten besparen. Als de klant het antwoord niet kan vinden, wordt de vraag automatisch doorgestuurd naar de afdeling klantenservice. Inkomende e-mailberichten worden automatisch bevestigd en toegewezen aan de juiste medewerker. Het systeem bewaakt responsetijden en genereert antwoordsuggesties. Trinicom heeft het eServiceCenter inmiddels geleverd aan vele toonaangevende bedrijven uit zowel binnen- als buitenland.

Sinds de oprichting in 2000 opereerde Trinicom vanuit de locatie Barneveld en die locatie is het bedrijf inmiddels ontgroeid. Wilco Rietberg, directeur van Trinicom, is zeer content met de nieuwe behuizing die goed aansluit bij de groeiambitie van het bedrijf: 'Analisten verwachten dat de hoeveelheid e-mailverkeer de komende jaren explosief zal stijgen. Het handmatig afhandelen van e-mail is te tijdrovend en inefficiknt. Dit biedt goede perspectieven voor ons eServiceCenter. Wij zien de toekomst dan ook positief tegemoet en deze nieuwe locatie is ideaal om de komende jaren verder te kunnen groeien.'

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: (0571) 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse organisatie, gevestigd in Wilp, die zich heeft gespecialiseerd in het afhandelen van elektronische klantcontacten. Trinicom richt zich primair op het ontwikkelen, implementeren en ondersteunen van haar kernproduct: eService Center. Tevens adviseert zij haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contact center, waarbij de nadruk ligt op het inrichten van internet selfservice en het verlagen van servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder Casema, BelCompany, Siemens Nederland, Fortis Bank en internetprovider Tiscali. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geontegreerde selfservice en e-mailmanagement software, die zowel ontwikkeling, implementatie als support in eigen beheer heeft. Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: prinflux@cs.com