Ingezonden persbericht

INPACT laat Ferrari-hart sneller kloppen op internet

UTRECHT, 20030320 -- Het interactief bureau INPACT uit Utrecht heeft de officiële merksite van Ferrari Import Kroymans ontwikkeld. Op deze baanbrekende, nieuwe site is de emotie en beleving van het merk Ferrari vertaald naar een dynamische online omgeving.

INPACT heeft voor de site een unieke vorm van navigeren bedacht. Zo kan de bezoeker de volledige site in enkel beelden bekijken, maar kan hij ook indien gewenst via uitklapbare tekstlayers uitgebreide informatie krijgen over elk model. Op deze slimme manier ontsluit de site via de tekstlayers een grote hoeveelheid merk- en modelinformatie. Een handige navigatiepilot leidt de bezoeker op een gebruikersvriendelijke manier langs alle interessante onderdelen en magnifieke beelden op de site. Ruime aandacht is besteed aan een zo uitvoerig mogelijke opzet van het onderdeel gebruikte wagens met de zeer toepasselijke naam Selezione. Kortom, een bezoek aan de site zal het hart van de Ferrari-liefhebber vanzelf sneller laten kloppen. Daarmee is voldaan aan de uitdrukkelijke wens van Ferrari Import Kroymans, de officiële Ferrari-importeur/dealer in Nederland, want van de Ferrari-liefhebber is bekend dat hij werkelijk alles wil weten over zijn favoriete model.

Ferrari Import Kroymans is zeer tevreden over de nieuwe impulsen die de site geeft aan het exclusieve Ferrari-gevoel. Het product Ferrari wordt op een voetstuk geplaatst in een innovatief design. De site legt bovendien een duidelijke relatie tussen Kroymans en Ferrari zonder dat het de merkbeleving van Ferrari in de weg staat. INPACT en Kroymans zijn er van overtuigd dat de site leads zal genereren voor zowel nieuwe als gebruikte auto's en de verkoop van merchandise-artikelen zal stimuleren, alsmede voldoende informatie zal verstrekken aan fans en geïnteresseerden. De vernieuwde merksite van Ferrari is te vinden op www.ferrari.nl.



Ingezonden persbericht