---
BMC Software B.V. illustreert belang Business Service Management op seminar in Utrecht

---

Nieuwegein, 28/02/2003

Op donderdag 20 maart 2003 organiseert BMC Software B.V. in samenwerking met Remedy, PinkRoccade en Quint Wellington Redwood het Business Service Management (BSM) Seminar. Het middagevenement vindt plaats in Media Plaza te Utrecht en staat in het teken van het verband tussen IT-infrastructuur en bedrijfsprocessen en hoe BSM de beschikbaarheid van de belangrijkste bedrijfsactiviteiten kan helpen garanderen. Marcel Warmerdam, onderzoeksdirecteur bij IDC Research Benelux treedt op als gastspreker.

Onderwerp van de eerste plenaire sessie zijn de door IDC onderzochte "Trends en Issues in Business Service Management". Daarna volgen parallelsessies van PinkRoccade, Quint, BMC Software Nederland en Remedy. Peter Armstrong, Director of Corporate & Technology Strategy bij BMC Software knoopt aan het eind van de middag alle elementen aan elkaar. Het gedetailleerde programma, inclusief aanmeldingsformulier, is terug te vinden op de internetpagina van Media Plaza: www.mediaplaza.nl/bsm

Ronald de Jonge, Managing Director BMC Software B.V.:"BSM is een instrument voor het oplossen van problemen met beschikbaarheid, waarbij de mate waarin een storing impact heeft op de dienstverlening en op het bedrijfsresultaat centraal staat. Consequenties en opbrengsten van dit uitgangspunt en praktijkvoorbeelden van BSM zullen op 20 maart de revue passeren."
---
END

---
Voor redactionele informatie:
BMC Software B.V.
Hanneke Oudshoorn

+31 30 608 5500
Hanneke_Oudshoorn@bmc.com
NewsEngine PR Nederland
Ineke Tiesinga

+31 20 567 21 70
ineke.tiesinga@newsenginepr.com
Ref.:BNL0003-1198CA