Ingezonden persbericht

Radiocampagne PromZ Event op Radio 1 en 2

Met Loes Luca, Ruud de Wild en Greg Shapiro

AMSTERDAM, 20030317 -- Vanaf vandaag is de reclamecampagne ter promotie van PromZ Event 2003 te horen op Radio 1 en 2. De spots zijn ingesproken door Loes Luca, Ruud de Wild en Greg Shapiro. PromZ Event 2003 is de beurs voor promotionele producten en diensten in Jaarbeurs Utrecht die plaatsvindt op 24, 25 en 26 maart 2003.

De radiospotjes promoten PromZ Event 2003 waar de nieuwste trends, gadgets en gimmicks op premiumgebied zijn te zien. Daarnaast krijgen de AlternativeZ op PromZ, de alternatieve relatiegeschenken, sportieve en adventure incentives, extra aandacht in de spots.

Met de slogan Laat je verrassen, kom naar PromZ! hoopt de PromZ-organisatie dit jaar nog meer bezoekers te trekken dan in 2002.

In de branche van promotionele producten en diensten gaat jaarlijks meer dan 1 miljard euro om. Op PromZ Event 2003 is meer te zien dan traditionele relatiegeschenken. Denk bijvoorbeeld aan kunst, sportieve incentives, adventure incentives, promotioneel textiel, onderscheidende relatie- en eindejaarsgeschenken en premiums. Voor gratis toegangskaarten kan men zich voorregistreren via de website www.promz.nl.

Over PromZ
PromZ Event, onderdeel van PromZ Platform, is een initiatief van Het Portaal Uitgevers te Amsterdam en vindt dit jaar voor de derde maal plaats. PromZ Event richt zich op producenten, leveranciers en afnemers van promotionele producten en diensten en is de toonaangevende vakbeurs op dit gebied in de Benelux. PromZ Event 2003 bevat drie thema´s: de Noviteitenshow met relatiegeschenken en premiums; PromZ Fashion Avenue met corporate identity clothing en promotionele kleding en schoeisel en PromZ AlternativeZ met reizen, sportieve en adventure incentives en onderscheidende relatie- en eindejaarsgeschenken. Naast het jaarlijkse PromZ Event zijn er nog andere PromZ-activiteiten zoals de tijdschriften PromZ Magazine (hét vakblad met een oplage van 15.000), PromZ Vak (voor de vakhandel in promotionele producten en diensten in Nederland en België), PromZ Fashion (promotionele kleding en corporate identity clothing), de PromZ BuyersGuide (jaarlijkse gids met producten en hun leveranciers) en de PromZ Website. Meer informatie biedt www.promz.nl.



Ingezonden persbericht