easyJet
easyJet opnieuw uitgeroepen tot beste Consumer Superbrand
Voor de tweede keer is de Consumer Superbrand-status door de Brand
Council aan easyJet toegekend. easyJet was één van de slechts zes
merken dat voor een speciale onderscheiding voor zijn prestaties van
het afgelopen jaar in aanmerking kwam.
Het succes van het merk easyJet werd naast andere sterke topmerken
tijdens een recente 'Branding Oscars'-ceremonie erkend. Elk van deze
merken ontving een hoge score van het onafhankelijke en vrijwillige
jurypanel van de Consumer Superbrands, dat is samengesteld uit
vooraanstaande mensen uit de brandingwereld.
De Brand Council is de onafhankelijke brandingautoriteit die de
brandingdiscipline promoot en een speciale onderscheiding toekent aan
uitzonderlijke merken over de hele wereld. Een Superbrand wordt door
de Council gedefinieerd als een merk dat consumenten belangrijke
emotionele en/of tastbare voordelen biedt boven zijn concurrenten;
iets dat consumenten (bewust of
onbewust) herkennen en waaraan zij behoefte hebben."
Marcel Knobil, voorzitter van de Brand Council zegt hierover: "In
economisch sombere tijden, waarin wij ons momenteel bevinden, richten
consumenten zich vooral op merken waarvan bekend is dat ze betrouwbaar
zijn. Consumer Superbrands is een voortreffelijke verzameling van
merken die hun beloften nakomen en op een elegante en efficiënte
manier communiceren."
easyJet.com
© 1997-2003 easyJet airline company ltd