STICHTING CJP

CJP INTRODUCEERT CULTURELE SMS-TIPS i.s.m. VODAFONE

CJP'ers ontvangen nu ook kunst- en cultuurtips via hun mobiele telefoon! Samen
met Vodafone introduceert CJP samen 2 unieke culturele SMSdiensten. Het
ontvangen van de culturele SMS-jes is gratis voor alle CJP-leden.

De nieuwe SMS-diensten zijn het eerste resultaat van de nieuwe samenwerking
tussen Vodafone en CJP. Met Vodafone ziet CJP een kans om jongeren en de
culturele sector volop te laten profiteren van de ontwikkelingen op het gebied van
SMS. Tevens heeft CJP hierdoor de kans om nieuwe SMS-diensten te ontwikkelen waarmee jongeren binnen hun eigen leefwereld bereikt worden.

Sinds kort kunnen CJP-leden zich via www.cjp.nl opgeven voor CJPsms, de
SMS-tipdienst van CJP en Vodafone. Om de week ontvangen zij dan een SMS-je:
dat kan een cd-tip zijn, een aanbieding voor een bijzondere expositie,concertnieuws of bijvoorbeeld festival-info. Deze SMS-dienst is
toegankelijk voor iedere CJP'er, ongeacht de provider of het toestel. Er zijn geen
kosten verbonden aan het ontvangen van een culturele sms-tips.

Vanaf 1 april kunnen ook culturele instellingen via CJP SMS-berichten versturen
aan CJP-leden. Op basis van interesse en woonplaats ontvangen CJP'ers zo
plaatselijke aanbiedingen via SMS. Mits zij hiervoor natuurlijk toestemming
hebben gegeven. Twee kaartjes voor de prijs van één bijvoorbeeld of last-minute
aanbiedingen. Hiermee introduceren CJP en Vodafone voor de culturele sector
een nieuw direct- marketing instrument. Ook voor deze tips hoeven de CJP-leden
niet te betalen.

CJP - Cultureel Jongeren Paspoort -CJP!
Met 300.000 leden, is CJP een van de grootste jongerenclubs in Nederland. CJP
biedt jongeren een interactief platform voor kunst- & cultuurbeleving. Het platform
bestaat uit CJP Magazine, www.cjp.nl, de digitale nieuwsbrief, de SMS-tipdienst,
de CJPtip in de Volkskrant en - letterlijk - diverse podia die zelf of in
samenwerking met derden beschikbaar zijn voor optredens. Traditioneel geeft zij
de CJP-pas uit, een kortingspas die geldig is op meer dan 70.000 plaatsen in 33
landen in Europa. CJP krijgt geen subsidie maar heeft eigen inkomsten en wordt
ondersteund door de Volkskrant (hoofdsponsor) en Vodafone.