Ingezonden persbericht

Persbericht
Uitreiking CRM Award
Op 9 april 2003

Amsterdam, 17 december 2002- - Het CRM Genootschap heeft in 2002 de CRM Award overgenomen van F&G Publishing en daarmee is de uitreiking in 2003 een feit. De uitreiking van de Award zal plaatsvinden op 9 april tijdens de TCD 2003 in Utrecht /Breukelen (locatie??). Dit gebeurt tijdens een avondvullend programma waar inhoud en ambiance gecombineerd worden.

Na de succesvolle uitverkiezing van 2001, met als winnaar Siemens Nederland NV, stelt het CRM Genootschap de CRM Award weer open voor nieuwe inschrijvingen. Ondernemingen die willen meedingen naar de CRM Award 2003 hebben tot 10 februari 2003 de kans om hun CRM-project in te sturen. Deelname staat open voor alle ondernemingen die bezig zijn Customer Relationship Management in te bedden in hun organisatie.

Jury
De jury werkt op dit moment aan het aanscherpen van de criteria. De samenstelling van de jury is ten opzichte van 2001 ongewijzigd gebleven, deze betsaant uit de volgende personen: Drs. Marnix Bügel, VODW Marketing; Drs. Tom Dolkens, Verduin Marketing Consultants; Drs. Herman Gores, Human Inference; Prof. dr. Janny Hoekstra, Rijks Universiteit Groningen; Prof. dr. Ed Peelen, Universiteit Nyenrode; Bob Pen, Cap Gemini Ernst & Young; Drs. Teun Putter, Freelance Journalist, Mariëlle van der Zwan, Orbit Management & Consultancy.

Waarom meedingen naar de CRM Award 2003?
De ontwikkelingen op het gebied van CRM gaan snel. Bedrijven kunnen door deel te nemen aan de prestigieuze CRM Award hun CRM-project laten toetsen en een antwoord krijgen op de vraag of men op de juiste weg zit. Daarnaast biedt deelname de kans de onderneming te profileren bij interne en externe relaties. Kortom, er wordt een bijdrage geleverd aan de professionalisering van het begrip CRM.

Nadere informatie en inschrijving:
Het CRM Genootschap heeft het projectmanagement neergelegd bij Instituut Eikenrode en Rigterink Communicatie. Voor meer informatie en inschrijving kunt u contact opnemen met Maricken Cirkel-Hengeveld, telefoon: 035 5480590.

CRM Genootschap
De organisatie van de CRM Award ligt in handen van het CRM Genootschap en wordt ondersteund door alle partijen die vertegenwoordigd zijn in de jury. Het CRM Genootschap is in juni 2002 opgericht als een vereniging waarin alle partijen samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM). Op de site www.crmgenootschap.nl is meer informatie te vinden. Voor redactionele informatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Maricken Cirkel-Hengeveld, telefoon: 035 5480590 of met Karin Rigterink telefoon: 0228 596765.