Grafinet
Persbericht 10 april 2003
Nieuwe klanten: VitaCon en Werk en Vakmanschap Werk aan de winkel voor reclamebureau CAPAY
CAPAY marketing & communicatie, gevestigd in Doetinchem, verwelkomde
twee nieuwe opdrachtgevers die beide wat met `goed werk' hebben.
VitaCon opereert als schakel tussen werkgever en Arbo-dienst en Werk
en Vakmanschap als intermediair tussen ambachtelijk personeel en
werkgevers in de industrie en techniek. 'Werk aan de winkel' dus voor
CAPAY.
VitaCon en CAPAY
VitaCon is een onlangs gestarte organisatie die zich wil profileren
als schakel tussen werkgever en Arbo-dienst. Het doel van VitaCon is
bedrijven vitaal te houden en het ziekteverzuim tegen te gaan. VitaCon
is een nieuw concept dat zich richt op landelijke MKB-ondernemers.
Deze doelgroep is door CAPAY in kaart gebracht waarna een creatieve
vertaling van de doelstellingen werd ontwikkeld. Het plan is om
VitaCon eerst regionaal en daarna landelijk te positioneren als
`gezonde' schakel tussen werkgever en Arbo-dienst.
Werk en Vakmanschap en CAPAY
De Coöperatie Werk en Vakmanschap is een landelijk samenwerkingsverband met meer dan 600 grote en kleine werkgevers in de industrie en techniek. Werk en vakmanschap werft en selecteert technische vakmensen en zorgt er via om- en bijscholing en coaching voor, dat vakmensen op het gewenste niveau bij de lidbedrijven aan het werk kunnen. Deze activiteiten vragen om een markt- en mensgerichte communicatieaanpak en CAPAY is gevraagd zowel strategisch als creatief mee te denken over de te volgen koers voor de komende jaren.
Meer weten over CAPAY? Voor meer informatie kunt u een bezoek brengen
aan www.capay.nl of bellen met Sander Vlam, telefoon 0314 - 34 02 05.
---