Ingezonden persbericht

De heren Kanis & Gunnink zijn online

Utrecht - 10 april 2003. Kanis & Gunnink laten van zich horen. Begin april ging de Kanis & Gunnink website live en tegelijkertijd startte de HollandsVoordeelactie met de slogan 'Als Kanis betaalt, mag Gunnink gratis mee!'. De bezoeker van de nieuwe website loopt door de site aan de hand van Kanis of van Gunnink; elk van de heren vertelt het Kanis & Gunnink verhaal op geheel eigen wijze.

De nieuwe website van Kanis & Gunnink is, evenals de laatste serie tv-commercials, onderdeel van de 'Doe maar gewoon' campagne. Bezoekers van de website kunnen kiezen voor een rondleiding door de site door de nuchtere en relativerende Kanis met zijn 'doe maar gewoon, dan doen wij al gek genoeg' mentaliteit. Of ze laten hun bezoek becommentariëren door mooiprater Gunnink, die zichzelf graag in de schijnwerpers plaatst.

De website gaat in op de koffie van Kanis & Gunnink, de geschiedenis van het merk en er is aandacht voor de consumentenactie die momenteel in de supermarkten loopt, waarbij je met z'n tweeën voor de prijs van één kunt genieten van een voordelig Hollands dagje uit naar bijvoorbeeld een familiepark, zwemparadijs, midgetgolfbaan of bowlingbaan. Ook is er een onderdeel 'K&G op TV' waar zelfs de oudste televisiecommercial van Kanis & Gunnink uit begin jaren zestig kan worden bekeken. 'Veel voorkomende vragen' worden door de heren in stijl beantwoord.
Kijk op www.kanisengunnink.nl

Beeldmateriaal beschikbaar op http://www.kanisengunnink.nl/pers : K&G-banner, K&G-beeldmerk, screenshot K&G-site en beeld uit K&G-commercial. Voor meer informatie en beeldmateriaal op hoge resolutie: Suzanne Rotteveel, Public Relations Douwe Egberts Nederland, tel. (030) 297 2003, of e-mail: pr@de.nl.